Vientje schreef:Nou heb ik haar hoogdrachtig gezien van haar eerste veulen, op het eind was ze toen breder dan ze hoog is en zeppelin-vormig
Marije, gezellig hoor, weer merrie-TV! 
Laureas schreef:@Cynthia, mooie buik van Keesje al zeg! Maar vijf maanden, dat kan al tellen. En bedankt voor je lieve woorden voor Spirit, het is echt een mooie valkkleur. Fiore is ook heel mooi hoor! En TiSento...

Dankje 
Zo, AZ, nog maar ruim 100 dagen, dat is gewoon al bijna! 
Ooooooooooooooooo.......... Spirit in zijn winterjas! <2
IK WIL ZO'N VALK!!! IN RUIN-UITVOERING!! DAISSSS!!! Ik ga echt deze foto aan Dais laten zien!
Zo Venthe, jij scheert veel! Leuke sterrenkont! 
Pretty ook alweer twee voorbij de 200 dagen, schiet echt op!
Vientje schreef:Hier is plan de campagne uitgepuzzeld. Ik kom er niet uit of die Regumate de resultaten beïnvloedt van een zwangerschapstest, maar het lijkt mij van wel (groot risico op vals-positief). Ik voer dus eerst de laatste helft van de Regumate op (plm 30 dagen nog), dan wacht ik een maand totdat dat zeker verdwenen is uit Miep's systeem, en twijfel ik dan nog steeds dan gaat er een zwangerschapstest komen. Dus nog plm 60 dagen wachttijd

Op die manier minste risico op onjuiste uitkomst, hoef ik niet te wachten tot juni wanneer Pinda eruit zou moeten rollen om zeker te zijn, en hoeft er niet gescand.
Als je toch nog zo lang 'moet' wachten, denk ik toch dat haar zeppelinformaat al serieus gaat worden en je je nergens meer druk om maakt 
Nou Aniek, jij hoeft helemáál niet te twijfelen of je merries wel of niet drachtig zijn 
Ik ben zó benieuwd naar jouw baby's!
Noisy, dat buikje ziet er ook al goed uit 
inowa schreef:Pfff ik wou dat ik dichterbij mijn vriend woonde,mis pepper zo erg.
En je vriend niet? 
Edit; Ik ben niet de enige met deze gedachten dus 
Knappe, bolle Snazzy! 
Daisy staat ook op 9 km afstand van mijn huis. Toen ze hoogdrachtig was van Ti, werd ik wel eens in paniek wakker 's nachts, rende naar mijn auto, sjeesde naar stal en daar lag madame, op haar zij te snurken als een oude vent. Na een paar nachten gaat dat toch wel opbreken.
Bij Fi had ik een camera. Heerlijk! Laptopje op mijn nachtkastje en slapen maar! Als ik dan in paniek wakker werd, keek ik op mijn camera en konden mijn oogjes weer dicht 
Dais gaat altijd heel netjes een dag van te voren kegelen, maar het kan zomaar ineens zijn dat ze het toch anders doet, dus in de gaten houden moet je toch altijd.
Als ik het niet meer vertrouw, kan ik op stal blijven slapen, in het keukentje en komt de stalhoudster mij een ontbijtje op bed brengen 
Wat zouden jullie voor extra supplementen geven aan een merrie met artrose? Ik kan het wel aan de veearts vragen, maar wellicht weten jullie uit dat ik gewoon bij de ruitersportzaak of veevoederzaak kan halen.