Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik denk dat ik tijdig mijn rooster naast de stal hang. 

), en daarna pas met de Regumate begonnen.

Niet tof! Maar idd, het weer doet raar en het schijnt meer voor te komen... Hier nog steeds twijfels om te gaan scannen hoor, ik snap je stress!
Nóg een reden om niet te panieken... Naast Miepje's Cruella DeMiep neigingen van gisteren en vandaag
, hij kan er absoluut niet aan
) zal het weer inderdaad zijn.
schatje toch en dan nog helemaal mijn bestelling

ik zie je al klimmen annelies 
en dan in de caravan een gewone camera met beeldbuisje (sorry ik weet niet hoe dat heet) en zo lang ik het nog vertrouw ga ik overdag werken en als ik denk dat het er écht aan zit te komen kan ik wel zo vakantie opnemen. Maar inderdaad, dan moeten ze het niet nog 4 weken gaan uitstellen
Vientje schreef:Nou heb ik haar hoogdrachtig gezien van haar eerste veulen, op het eind was ze toen breder dan ze hoog is en zeppelin-vormig

Laureas schreef:@Cynthia, mooie buik van Keesje al zeg! Maar vijf maanden, dat kan al tellen. En bedankt voor je lieve woorden voor Spirit, het is echt een mooie valkkleur. Fiore is ook heel mooi hoor! En TiSento...

Vientje schreef:Hier is plan de campagne uitgepuzzeld. Ik kom er niet uit of die Regumate de resultaten beïnvloedt van een zwangerschapstest, maar het lijkt mij van wel (groot risico op vals-positief). Ik voer dus eerst de laatste helft van de Regumate op (plm 30 dagen nog), dan wacht ik een maand totdat dat zeker verdwenen is uit Miep's systeem, en twijfel ik dan nog steeds dan gaat er een zwangerschapstest komen. Dus nog plm 60 dagen wachttijdOp die manier minste risico op onjuiste uitkomst, hoef ik niet te wachten tot juni wanneer Pinda eruit zou moeten rollen om zeker te zijn, en hoeft er niet gescand.

inowa schreef:Pfff ik wou dat ik dichterbij mijn vriend woonde,mis pepper zo erg.

)
want wil haar niet meer laten scannen mijn merrie gaat heel erg lopen persen.