Je had echt niks kunnen veranderen, je gevoel volgen had alleen voor je eigen gevoel gescheelt, dat je erop ingesteld was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Dat is geen wifiversterker maar een accesspoint, in combinatie met een homeplug.Wifiversterker kan niet van een homeplug af wifi uitzenden, daarvoor moet je echt een accesspoint hebben.
Deze constructie hebben wij nu ook voor thuis achter in de schuur, en wilden dat ook op stal inderdaad gaan proberen (maar weten niet of het met de fases wel gaat voor de homeplug).
Anders proberen we inderdaad ook via een wifiversterker en een extra sterke ontvanger ons eigen wifi-signaal op stal te krijgen, wij zitten zelf aan de overkant van de straat. Maar dan moeten we weer een laptop op stal gaan zetten om die aan de versterker te hangen, doen we liever niet.
pretty schreef:Nikita haar veulen heeft het niet gehaald...![]()
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan. Ik was zr niet bij..dus wat er gebeurd is zal ik nooit weten.![]()
Gisterenavond was haar uier zo goed als helemaal weer weg,dus ik dacht dat er nog niks zou gebeuren en dat het toch nog voornamelijk zucht was..ze at ook gewoon en deed weer normaal dus ja..
Verdorie he ik ben zo verdrietig en boos...
pretty schreef:dank je allemaal.
Ik ben net wezen kijken. Nikita had helemaal nog geen afscheid genomen,zodra ik ze buiten wou steken werd ze helemaal gek. Het 6 maanden oude veulen wat hier nog loopt liep er ook steeds achteraan te crossen,heel raar,alsof hij iets rook?
Ik heb ze toen weer op stal gehaald,het veulen lag al in de kruiwagen maar ze werd ook gek op stal...ik heb het veulen met kruiwagen en al op stal gezet en ze was meteen rustig en begon te eten...
Ze likt er steeds aan en duwt er tegen,hartverscheurend.Het veulen was wel al helemaal koud en stijf.
Ik heb voor wie wil wel de foto's,ik weet niet of ik ze hier plaats in link?
Het was helemaal af,geen onderbijt of iets...Maar ik weet al wat er gebeurd is. De placenta was binnenste buiten gedraaid,het is een red bag delivery geweest... Het veulen is dus gestikt tijdens de geboorte.![]()
Ik heb ook foto's van die placenta voor wie wil het verschil zien. Ik heb gebeld naar de DA en zij bevestigde mijn vermoeden.
Verdorie ik moest er gewoon bij geweest zijn,dan had het een kans gehad.