Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steffi_H schreef:KMD: die buik beweegt goed zeg, word hopelijk voor Mira geen joekel.
KootMiraDrum schreef:Steffi_H schreef:KMD: die buik beweegt goed zeg, word hopelijk voor Mira geen joekel.
Dat is het wel, dat waren de vorige 2 ook, en die bij de vorige eigenaar heeft ze alleen moeten doen, met als gevolg dat ze 1 1/2 jr na de bevalling nog steeds niet normaal achteruit kon lopen. Ze voelde haar achterbenen niet, was koud achterop de rug. Geen doorstroming, was mooi om te zien hoe het lijf toen (5 jr geleden) op de eerste energetische behandeling reageerde.
Steffi_H schreef:Jeetje, gelukkig hoeft ze het niet alleen te doen nu!
KootMiraDrum schreef:Steffi_H schreef:Jeetje, gelukkig hoeft ze het niet alleen te doen nu!
Daarom ben ik er zo op gefocussed dat ik er bij MOET zijn. Twee jaar geleden was bewust drachtig van een kleinere lichtere hengst dan mijn eigen hengst, en nog was het een joekel die op 2 plekken muurvast zat, we hebben er met 2 volwassenen aan moeten trekken. Mira stopt de voeding die ze binnenkrijgt in zichzelf EN in het veulen, ik vraag me wel eens af of zwangerschapssuiker ook bij dieren voorkomt, of is dat een rare gedachtengang? (baby in een moeder met zwangerschapssuiker groeit heel hard en wordt erg groot)