Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CubaLibre schreef:@neon: eenerzijds weet ik dat ook wel... en toch twijfel ik de laatste paar dagen echt aan mezelf...
enne die onstopper is wel een idee, of het werkt is wat anders....
Laatst stond cuba (lekker in de zon) met mij op de plaats en toen kwam er iemand voorbij die mij onder haar staart en naar haar uier zag kijken zegt ze: als ik jouw was zou ik er een wortel achter houden. Dus ik (keek volgens mij erg raar) vraag haar: Hoezo dat nou weer?? zegt ze: nou dan komt het er mischien wel uit.... moest er dus wel om lachen, alleen het idee al...
Muzefee schreef:@ Loopalooza; Waar verwachten jullie dit jaar veulens van ?
Muzefee schreef:Mag die van mij eerst ?Wacht al 3 weken.
![]()
Loolapelooza schreef:Muzefee schreef:@ Loopalooza; Waar verwachten jullie dit jaar veulens van ?
Dit jaar maar 1'tje, de merrie is mijn Welsh sectie B en vader FS Golden Highlight (Duitse rijpony, grote maat)
Nog om en bij een 4 weken geduld oefenen...
Muzefee schreef:Loolapelooza schreef:
Dit jaar maar 1'tje, de merrie is mijn Welsh sectie B en vader FS Golden Highlight (Duitse rijpony, grote maat)
Nog om en bij een 4 weken geduld oefenen...
Was dat niet die palomino hengst die ook bij de NWPCS is goedgekeurd als Part Bred, paar jaar geleden ?
_Marlijn schreef:Ik denk ook dat Mira nog veel meer hars/melk moet krijgenEigenaar had toch gezegd dat je de aankomende bevalling goed aan kon zien komen door haar uiers? Als mensen dát zeggen verwacht ik op zn minst zulke harsdoppen als die van de merrie van AR.