Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar daar hadden alle merries wel hun eigen veulen...
)

(voor zijn schapenhokjes doet die nl wel goed dienst) dus gaan we het nu eerst proberen met 2 camera's (met elke dus 9 leds) én waaklampje
's nachts mijn bed uit 
.

Ik heb het ook ooit gedaan, en ik baalde altijd 's nachts. Tot het veulen geboren was, toen was ik al het gestress en het slaaptekort meteen vergeten
!
Neonlight schreef:Hardleerse volbloed Frenia met veel doorzettingsvermogen? Zo van "ik moet en zal Tinkerbell pesten".

en nu willen we het risico niet lopen...(terwijl we zo'n mooie tinkerhengst op het oog hebben
) 

Wat zal daar wel niet uitkomen
Ik denk dat het veulen vastgegroeid zit inmiddels
.
haha!
Maar een camera is toch echt handig hoor. Hoef je niet onnodig je bed uit om haar te controleren en zo hebben ze ook meer rust. petraaken schreef:Jullie willen mijn Roxette niet horen kreunen als die neerligt om te slapen. Echt de keren dat wij dachten dat die iets had of aan het bevallen was zijn niet meer te tellen. Ze is nu 10 jaar oud en ondertussen kennen we al het verschil tussen haar slaapkreunen en haar bevallingskreunen.Maar een camera is toch echt handig hoor. Hoef je niet onnodig je bed uit om haar te controleren en zo hebben ze ook meer rust.

) Maar ik bekijk wel alle foto's met vorderingen en natuurlijk of er weer een veulie geboren is hier.
Navajo heeft echt nog maar weinig tiet
Maarja dat kan ook bij de bevalling ineens komen. En die fries van Amandaké laat ons vast niet lang meer wachten! Mac schreef:Hier ook een bewakingscamera (nog niet aangesloten hoor, doen we over een paar weken) en die hebben we doorgeleid naar de computer. Onze computers zitten in een netwerk, dus zo kun je overal "meekijken". Ik wil toch eens kijken of het me dit jaar lukt om de cam online te krijgen. Hoewel ik dat ook wel weer een beetje eng vind ...
dus uiteindelijk hebben die mensen er niets aan gehad...alleen een hoop verdriet...
Dan kan m'n moeder zich beter een extra luxe tinker bijkopen als ze een nieuw rijpaardje nodig heeft
(jak en dat terwijl ik van lekker grof houd
maarja: zij vindt de tinker erg leuk qua vlekken en karakter en bouw...alleen die haren vindt ze echt verschrikkelijk
) 

Want die luxe is ook niet echt mijn smaak
) 
) 
De eigenaars van het land gaan 's nachts kijken, Lisje staat dan bij hun aan huis..