Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PhiaBink schreef:maroes schreef:Leuk weer al die foto`s!
Is er nog een merrie onrustig?
Afkick verschijnselen
djuno schreef:evening all..., ben er ook weer. Had vanavond 10-min. gesprekken op school en moet zeggen ...ben niet ontevreden
![]()
Het is hier wel ongelooflijk rustig t.o.v. de laatste dagen. Kon je de afgelopen dagen je posting haast niet geplaatst krijgen omdat er intussen alweer gereageerd was.....zo blijf ik vandaag maar op die F5 knop rammen...maar nee hoor...9 van de 10 keer nietswhiehieieieieie...Macy stop dat veulen maar terug
djuno schreef:Het is hier wel ongelooflijk rustig t.o.v. de laatste dagen. Kon je de afgelopen dagen je posting haast niet geplaatst krijgen omdat er intussen alweer gereageerd was.....zo blijf ik vandaag maar op die F5 knop rammen...maar nee hoor...9 van de 10 keer nietswhiehieieieieie...Macy stop dat veulen maar terug
djuno schreef:evening all..., ben er ook weer. Had vanavond 10-min. gesprekken op school en moet zeggen ...ben niet ontevreden
![]()
Het is hier wel ongelooflijk rustig t.o.v. de laatste dagen. Kon je de afgelopen dagen je posting haast niet geplaatst krijgen omdat er intussen alweer gereageerd was.....zo blijf ik vandaag maar op die F5 knop rammen...maar nee hoor...9 van de 10 keer nietswhiehieieieieie...Macy stop dat veulen maar terug
FennekeR schreef:djuno schreef:evening all..., ben er ook weer. Had vanavond 10-min. gesprekken op school en moet zeggen ...ben niet ontevreden
![]()
Hé Djuno, ben jij belazerd, dan moeten we maar afwachten wat er dán weer uitkomt en we zijn híer juist zo tevreden mee.
Hoe is het vandaag met manlief gegaan?
cheyenne01 schreef:hey fennekeR, mag ik je wat vragen?
cheyenne01 schreef:hey fennekeR, mag ik je wat vragen?
djuno schreef:cheyenne01 schreef:hey fennekeR, mag ik je wat vragen?
dat mag vast wel van Fenneke
FennekeR schreef:cheyenne01 schreef:hey fennekeR, mag ik je wat vragen?
Je mag alles van me weten behalve mijn pincode!![]()
Vraag maar hoor!
FennekeR schreef:Ben je nieuwsgierig Djuno!
djuno schreef:FennekeR schreef:Ben je nieuwsgierig Djuno!
Ik weet al wat ze wil vragen hoor....lees maar 2 postings naar boven
cheyenne01 schreef:of misschien weet iemand anders het, ik heb laatst hier ergens gelezen dat een merrie voor de geboorte weer dunner word.....is dat zo?
ik maakte vanavond weer een buikfoto en ik heb het idee dat er een stukkie mist