Luna2006 schreef:Diegene die haar heeft gedekt is niet zuiver, lopen meerdere oplichtingstopics over deze persoon op bokt. Ook zulke praktijken. Heb dit vanavond pas gevonden toen ik verder ging googlen over de stal zelf en niet de hengst.
Persoon zal vast wel de dekbon hebben want heeft de dekkingen bij gehouden. Dekdata krijg ik ook alleen als ik betaal.
Dan nog heb jij niets met deze persoon te maken want je hebt geen zaken met haar gedaan.
En als ik zoiets zou lezen, zou je bij mij helemaal niet meer hoeven aan te komen.
Netjes oplossen was imo al van de baan op het moment dat jij alles op internet gooide.
BTW, ik heb verder geen idee over wie het gaat en dat interesseert mij ook niets. Wel heb ik moeite met mensen die op deze manier hun gelijk denken te moeten halen op internet en is Luna in het verleden ook al eerder met veel fantasie aan het posten geweest.
Nu vul ik maar een foei in, hoef ik het niet meer te lezen 
SofieHavan, mooi dat het mee lijkt te vallen.
Die navelstrengetjes kunnen vaak lang blijven zitten hoor. Paar weken is hier geen uitzondering.
Inowa, hopelijk knapt ze snel op!
Metacam kan ook de temperatuur nog drukken he? 38,5 is voor een veulen niet gek hoor, zo oud is ze toch nog niet?
Tjinta, spannend met het alarm eraan!
Nu alles hier geboren is, heb ik pas weer tijd om wat meer te posten hier 
Zat ook steeds met een flinke verbouwing in huis die nu eindelijk bijna klaar is.
Even een filmpje spammen van mijn kleine Catootje
Ze begint eindelijk een beetje los te komen, de grote buitenwereld was wel erg groot voor haar. Maar nu speelt ze lekker. Tussen de buien door toch nog ruim 5 uur buiten geweest. Wel veel binnen en buiten gezet maar daar leert ze ook netjes meelopen van.