Marlis schreef:Zo lekker pannekoeken met appel en kaneel maken hmm
Maak me niet jaloers

Das mn lievelingseten!
Doe je er ook suiker overheen?? *meebakken met de pannekoek

Doe ik wel altijd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AGarcia schreef:Marlis schreef:Zo lekker pannekoeken met appel en kaneel maken hmm
Maak me niet jaloers![]()
Das mn lievelingseten!
Doe je er ook suiker overheen?? *meebakken met de pannekoeken de kaneel ook meebakken *
Doe ik wel altijd.
kelly007 schreef:raar aan de foto's zou je zeker zeggen drachtig.
een geluk dat bij het welsh stamboek je per jaar geen vaste letter moet volgen anders zouden mijn beide namen niet door kunnen gaan.
ben benieuwd of ze nu de 6de april of de 7de zal bevallen.
voor de mensen dat hun veulens in maart verwachten begint het serieus af te korten
inowa schreef:tja,weet het ook niet...
3 weken na laatste dekking laten scannen..helaas niks te vinden.
aantal weken geleden nog maar een keer gescand want vertrouwde het niet helemaal maar nog steeds niks te vinden.
houd het maar op niet drachtig en zie wel hoe het verder gaat
lindalieneke schreef:inowa schreef:tja,weet het ook niet...
3 weken na laatste dekking laten scannen..helaas niks te vinden.
aantal weken geleden nog maar een keer gescand want vertrouwde het niet helemaal maar nog steeds niks te vinden.
houd het maar op niet drachtig en zie wel hoe het verder gaat
Ik had je willen vragen of je een grapje maakte..... Vind d'r er echt wel heeeeel drachtig uit zien, maar als ze al twee keer leeg gescand is.... Dan zal t wel niet.... toch?
Sjolvir schreef:Onze letter dit jaar is een H. En ik wil vanwege de merriestam van Sjol eigenlijk ook een v en r erin,
hebben ze tot nu toe allemaal en merriestam sterft uit als Sjol niets werpt, ze is de enigste...
waarmee gefokt wordt. Verraad het nog niet maar Sjol is waterrat en daar heeft het iets mee van doen.
Voor hengst is lastiger...
Overigens hier alle weilandjes met sloten, waar Sjolvir nul respect voor heeft, die loopt er gewoon doorheen,
hoop niet dat ze die gewoonte even aan gaat leren aan kleine H..