Ik heb vandaag mijn veulie verkocht aan een bokker
Heb er een goed gevoel over en natuurlijk blijft ze nog lekker een tijd bij mamma! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jennyk schreef:fantst: de ba weer terug eind van de week! Dat zal balen zijn als ze dan het veulen nog niet heeft zeg! Je kunt het niet regelen dat je hem nog wat langer mag houden?
. Beter nog Yew moet deze week gewoon een veulen krijgen
Jeanine84 schreef:Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's!
Ik heb vandaag mijn veulie verkocht aan een bokkerHeb er een goed gevoel over en natuurlijk blijft ze nog lekker een tijd bij mamma!
wie is de gelukkige? iemand uit dit topic of niet? 
Fantast schreef:jennyk schreef:fantst: de ba weer terug eind van de week! Dat zal balen zijn als ze dan het veulen nog niet heeft zeg! Je kunt het niet regelen dat je hem nog wat langer mag houden?
Helaas niet, degene van wie ik dat de BA leen heeft hem dan uitgeleend aan een ander ik kwam er zeg maar tussendoor. Die andere leent de BA altijd van hun dus kan hem niet langer houden. Of dat paard moet geheel onverwacht deze week vast een veulen krijgen. Beter nog Yew moet deze week gewoon een veulen krijgen

Nicole288 schreef:quintus: Wat laat ze je schrikken zo midden op de dag!
) slaap gewoon nog even joh, als het nu gestopt is zal ze echt niet binnen nu en een uur veulenen
(zeg ik heel makkelijk nu de kleine 3 dagen oud is haha)

Dat moeten ze vaak op de betonplaat naast de paddock doen, dus dan zien ze die paarden koekeloeren, en dan plukken ze wat gras en geven ze dat aan de paarden die al flikflooiend staan te schooien
Heb daar ook nooit problemen mee 
Ik denk vannacht, maargoed, dat dacht ik gisternacht ook...
Scheelt trouwens wel hoor. Ik doe de nachtelijke waak-beurten, en hij die 's ochtends vroeg (uur of 5-6), vanuit hun kamer heb je nl zicht op de paddock. Dus Dewi staat vaak bij het hek te wachten op voer, en dan kijkt ie hoe dik de buik nog is
Hij hoeft het bed niet eens uit om het gordijn open te schuiven 
, 's ochtends voor het werk rijd ik langs na het werk en 's avonds nog een keer, stal ligt op de route
Normaal gezien is Aman de wat dominantere, maar nu Dewi aan het eind van de dracht zit (laatste 2 maand ongeveer) is zij nu de baas. Dewi hoeft dan alleen maar te kijken, of Aman taait het dan al af.
Dat kleurtje is idd wel apart, hoort gewoon bij haar.
Wij hebben ook geen BA en (nog) geen cam.