Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Totdat ik hem dus op heterdaad betrapte.
De merrie is zo goed van karakter, hier stond ik dus niks van te kijken. Ze is vriendjes met ieder paard. Wat verbazingwekkender was was dat de moeder van dat veulen het toeliet. Is dus echt een "kreng" van een merrie en laat niets toe bij het veulen (overbezorgde mama dus
). Op de voorgrond zie je dus nog een merrie, die hoefde niet binnen de 10 meter van het veulen te komen. Vooral dat zij het toeliet, dat vond ik het meest vertederend.
Tha_Niekje schreef:[img]
http://img310.imageshack.us/img310/6104 ... .jpg[/img]
Zal ik deze foto dan vast van Roosje plaatsen...
Dikke buik is er al... alleen gaat ze morgen pas naar de hengst![]()
dat wist ik niet!!

Binnen 5 dagen weer een mijlpaal
vraag me niet waarom, maar ze doet nu eindelijk normaal qua tietenomvang

Dat is zo lief he?! 
Het is ook echt een schatje. Af en toe kan ze een beetje apart zijn, maar dat vind ik juist wel grappig
Ik ben ook echt heeeeel benieuwd wat eruit komt!

Het aftellen kan bij jou al gaan beginnen! 
Maar als je het iedere dag doet is het heel goed bij te houden! Het is iets minder als je een dag geen tijd hebt
Met een hele mooie aalstreep 
Jij kan nou bijna beginnen met aftellen
!!
En aangezien ik gewoon iedere dag naar school moet, bevalt de camera mij prima!
Hellow

Mijn schoonpappa werkt in een drukkerij dus die hebben zulke lampen altijd op voorraad
en zal zeker iets vinden,wil hem namelijk vanavond geinstaleerd hebben,gezien Ydwine morgen uitgerekend is
). Wei is me prima bevallen vorig jaar, en zeker qua hygiene is het ook mijn keuze. In de zomermaanden staan ze bij ons alleen 's nachts in de wei, overdag is niet te doen vanwege de dazen. En halverwege juli 's nachts is het meestal een fijne temperatuur 's nachts, in augustus kan het weer zo koud en vochtig zijn.