toch leuk om het verschil tussen de merrie's te zien...Mees stond altijd in de andere hoek...terwijl Copper veel bij de deur staat.
BA van copper zit een beetje scheef of ligt dat aan mijn op dit moment wat luie oog ze is flink aan het happen naar haar buik
ben copper al 2 uur vanuit mijn ooghoek in de gaten aan het houden en vind haar voor dit tijdstip veel onrustiger dan anders
Volgens mij is Marije wel wakker, ze stond hier net nog online.Ik verwacht dat ze wel even bij Copper gaat kijken.
Globetje schreef:De BA zit lichtjes scheef toch?Heeft copper daar last van nee toch?denk het niet maar ik vraag me af of ie dat wel afgaat als ze plat gaat??
Zo scheef zit die BA toch niet?Op het MB van strohbehn denkt iemand dat het nu snel gaat gebeuren Marije laat al een paar dagen het licht aan Pluizebol.
Ik denk dat Copper bijna zover is...Ze is erg onrustig, haar buik gaat erg heen en weer en ze staat ook zachtjes te hinniken.Nog geen alert maar ik bel ThePast03 straks wel als het echt zover is...
o aha dan weet ik dat ook weer, ik heb er gister niet zo op gelet moet ik zeggen.mooi marije....IK BLIJF DUS WAKKER!!!!