Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zebrastreep schreef:Die van mij rolde ook een keer om , wou graag op de andere kant slapen. Viel daarna in een diepe slaap. Ik schrok ook even maar niks aan de hand.
Ik heb het hem al vaker zien doen.
Hij is nu 4 dagen oud
Equinight schreef:Zebrastreep schreef:Die van mij rolde ook een keer om , wou graag op de andere kant slapen. Viel daarna in een diepe slaap. Ik schrok ook even maar niks aan de hand.
Ik heb het hem al vaker zien doen.
Hij is nu 4 dagen oud
Het was wel echt rollen, tot nu toe echt maar een keer want ben even blijven observeren natuurlijk, ging daarna staan om te drinken en is vervolgens weer gaan slapen haha waarschijnlijk had ze kriebel ofzo van de vliegjes (of zoiets) ze doet moeders ook in alles na dus misschien dacht ze dat helpt vast
Equinight schreef:[ Afbeelding ]
Midnight eet gelukkig weer een stuk beter. Vera doet het ook goed. Viel me net op dat ze in het stro een keer ging rollen, heb ik nog nooit bij zulke jonge veulens gezien.. is dit normaal (als het gewoon een keertje is) of toch echt wel iets om zorgen te maken
Kabayo schreef:Cynthia auw haha , je wou niet meer op mij reagerenDat had ik wel door want met mijn bijleesposten destijds reageerde ik wel op jou maar jij nooit terug. Heel irritant vond ik dat
En nu zijn wij zelfs Facebook vriendjes haha! Ach laten we vroeger maar gewoon vergeten
Dat veulen van jou is te knap! Ik snap je dilemma. Maar zolang het financieel uiteraard kan zou ik haar lekker 3 jaar sowieso bij je op het land laten