Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Kabayo, ik open elke dag het topic met het idee dat er eindelijk een bont veulentje naast staat, maar ze maakt niet echt haast
petravdmeerx, je begint het nu wel echt duidelijk te zien! Hele knappe merrie trouwens
Garola zit vandaag op 308 dagen! Waar de dagen eerst heel snel gingen, vind ik het nu maar langzaam gaanKan echt niet meer wachten
Ze is wel echt heel zwaar nu.
[ [url=m/lwRq0k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ysaJx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uL5eSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft tot nu toe de gek nog met ons..
[ [url=m/kB8Pof.jpg]Afbeelding[/url] ]
kim_1990 schreef:Ketly schreef:Kabayo, ik open elke dag het topic met het idee dat er eindelijk een bont veulentje naast staat, maar ze maakt niet echt haast
petravdmeerx, je begint het nu wel echt duidelijk te zien! Hele knappe merrie trouwens
Garola zit vandaag op 308 dagen! Waar de dagen eerst heel snel gingen, vind ik het nu maar langzaam gaanKan echt niet meer wachten
Oooh, wat krijg jij straks een leuk veulen met zo'n lolbroek van een merrie![]()
Wat een lekker dier is die Garola toch...
Ik volgde het DBT van 2022 nog niet, maar ga ik vanaf nu wel doen...
Garola is dus in mijn bezit, en zoals bekend, is zij drachtig van Spielberg, garola zelf is een Sandreo x Now or Never M.
Naast garola, zijn we er een paar weken terug achter gekomen dat wij stiekem nog een 2e veulen verwachten welke niet op de planning stond maar meer dan welkom is.
Garola haar vriendinnetje Edi is zelf een Rhodium x Democraat merrie, moeder van 2 dochters van Formidable (Nigrante en Odilia van AM-Horses@ bokt) en van een zoon van Daiquiri Royal.
Dit jaar verwacht haar zoon van vorig jaar, een vol broertje of zusje want ze is een paar weken terug 8 maand drachtig gescant van wederom Daiquiri Royal (Dancier x Wolkentanz I) ggk voor hannover studbook en GP dressuur geklasseerd.
[ [url=m/krlkRY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edi
[ [url=m/5dvriL.jpg]Afbeelding[/url] ]
De drachtige vriendinnen samen
[ [url=m/q01DcC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daiquiri Royal
suffie schreef:Ketly schreef:Kabayo, ik open elke dag het topic met het idee dat er eindelijk een bont veulentje naast staat, maar ze maakt niet echt haast
Oooh, wat krijg jij straks een leuk veulen met zo'n lolbroek van een merrie![]()
Wat een lekker dier is die Garola toch...
Ik volgde het DBT van 2022 nog niet, maar ga ik vanaf nu wel doen...
Garola is dus in mijn bezit, en zoals bekend, is zij drachtig van Spielberg, garola zelf is een Sandreo x Now or Never M.
Naast garola, zijn we er een paar weken terug achter gekomen dat wij stiekem nog een 2e veulen verwachten welke niet op de planning stond maar meer dan welkom is.
Garola haar vriendinnetje Edi is zelf een Rhodium x Democraat merrie, moeder van 2 dochters van Formidable (Nigrante en Odilia van AM-Horses@ bokt) en van een zoon van Daiquiri Royal.
Dit jaar verwacht haar zoon van vorig jaar, een vol broertje of zusje want ze is een paar weken terug 8 maand drachtig gescant van wederom Daiquiri Royal (Dancier x Wolkentanz I) ggk voor hannover studbook en GP dressuur geklasseerd.
[ [url=m/krlkRY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edi
[ [url=m/5dvriL.jpg]Afbeelding[/url] ]
De drachtige vriendinnen samen
[ [url=m/q01DcC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daiquiri Royal
-----------------------------
Is dat Esmeralda? Gefeliciteerd met de onverwachte dracht! Ze ziet er goed uit