Leonie, Gefeliciteerd met je merrieveulen! Mooie bles, heeft ze al een naam?
Jeetje Siptje, ik hoopte voor je dat het door zou zetten, maar lees nu dat het toch nog wel even kan duren... Wordt vast een prachtveulen, na al dat lange wachten

Wel een leuke happy kids foto! Lenthe is idd al aardig bezig aan haar uier, nog 5 dagen en dan is ze veilig... Haar vorige veulentjes waren beide vroeg, dus daar rekenen we een beetje op... Zul je zien dat ze ook doordraagt tot dag 342 of meer...

Wat een schattige veulentjes, dikker wordende buiken en vorderende uiers komen er voorbij!
Dustinlover, Isa is zo cute

En mooie kleur!
Woogy, mooie lieve foto van Bay. Mooi hoofdje en nek heeft hij!
En Astrid, wat was Jaycee schattig als veulentje - en wat een mooie kleur!
Cubalibre, oehhh, die blik van Jill

Duidelijk geen zin in die puberzoon, pubers zijn ook niet makkelijk, ik heb er ook een paar rondlopen hier en leef met haar mee
Milanlover, wat een droppie is pup Dakota!

Denk er ook Akita in te zien?
Laylah2002 Dank je wel! Lenthe is drachtig van El Maymoun, een champagne hengst met 87,5 % Arabisch bloed. We hopen op een bijzonder kleurtje!
Lovelyn, mooie buik al!
Knolselder, wat rot dat Roos niet meer drachtig is

... Hoop dat het met Bambi goed gaat allemaal, ze heeft het nu in elk geval goed bij jou!
Tinkerbellz, fijn dat ze zo gastvrij zijn bij stal. Maar dat waken is wel slopend zeg, kan me voorstellen dat je wel weer toe bent aan een goede nachtrust in je eigen bed. Sterkte daar!