Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kabayo schreef:Vreten jullie merries het hekwerk ook op? Lady heeft al bijna een paal door gevreten in de paddock. Heb alles nu ingesprayed met anti spray, ze trok wel een vies gezicht net. Hoop dat ze nu ophouden. Ze doen t ook allemaal. Is daar een reden voor?
Net zoals zand eten en likken. Doen ze ook zo.. Ik geef ze altijd zeewier zodat de mineralen worden aangevuld. Het holp lang maar inmiddels ook al niet meer.. Hebben jullie daar tips voor? Vind t maar niks
daisyjazz schreef:Allereerst; Gelukkig nieuwjaar allemaal, dat er maar heeeel veeeeel gezonde veulens geboren mogen worden
Kabayo schreef:Vreten jullie merries het hekwerk ook op? Lady heeft al bijna een paal door gevreten in de paddock. Heb alles nu ingesprayed met anti spray, ze trok wel een vies gezicht net. Hoop dat ze nu ophouden. Ze doen t ook allemaal. Is daar een reden voor?
Net zoals zand eten en likken. Doen ze ook zo.. Ik geef ze altijd zeewier zodat de mineralen worden aangevuld. Het holp lang maar inmiddels ook al niet meer.. Hebben jullie daar tips voor? Vind t maar niks
Heb je een mineralen blok ? Een van mijn ruinen maakte toen ik hem kreeg gaten om bij de mineraal rijke grond te komen en ging daar van likken, en toen hij zijn mineralen blok kreeg is hij ermee gestopt. Maar met het opeten van hekwerk zou je eerder denken een gebrek aan vezels ?

Ze staat er mooi voor en uier begint ook te komen.
Weide is afgezet met hoge prikpalen, omdat ik elke 14 dagen een nieuwe hectare uitzet voor de merries. Op stal hangt een zoutsteen en hebben ze onbeperkt ruwvoer. Alleen mijn twenter is een naarling
Vanmiddag was ik Luna aan het poetsen en had haar deken in de hoek gelegd. Toen ik hem wilde opdoen was hij weg
Overal gezocht, ik snapte er niets van. Bleek Dunja de deken in de stal te hebben gesleept en was er heerlijk mee aan het spelen, de draak
Ze staan bij ons op de deel in huis en haar stal is naast de keukendeur. Ze sleept ook met de deurmatten, doet het licht aan/uit en als ze de kans krijgt ook nog de keukendeur open, maar dat is haar nog niet gelukt
Silly1972 schreef:Alie express, ik bestel er regelmatig, Is erg goedkoop, maar je moet wel geduld hebben.
Ze leveren ergens tussen 5 dagen en 12 weken
Verder ga ik gewoon niet op die site kijken want ze hebben altijd te leuke dingen voor heel weinig geld
suffie schreef:Silly1972 schreef:Alie express, ik bestel er regelmatig, Is erg goedkoop, maar je moet wel geduld hebben.
Ze leveren ergens tussen 5 dagen en 12 weken
Klopt het dat je alleen met Card kunt betalen? Die heb ik helaas niet![]()
Als iemand nog van die strips gaat bestellen bij Ali Express dan houd ik mij aanbevolen. Uiteraard neem ik de kosten van verzenden e.d. voor mijn rekening!