Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:Vreten jullie merries het hekwerk ook op? Lady heeft al bijna een paal door gevreten in de paddock. Heb alles nu ingesprayed met anti spray, ze trok wel een vies gezicht net. Hoop dat ze nu ophouden. Ze doen t ook allemaal. Is daar een reden voor?
Net zoals zand eten en likken. Doen ze ook zo.. Ik geef ze altijd zeewier zodat de mineralen worden aangevuld. Het holp lang maar inmiddels ook al niet meer.. Hebben jullie daar tips voor? Vind t maar niks
daisyjazz schreef:Allereerst; Gelukkig nieuwjaar allemaal, dat er maar heeeel veeeeel gezonde veulens geboren mogen worden
Kabayo schreef:Vreten jullie merries het hekwerk ook op? Lady heeft al bijna een paal door gevreten in de paddock. Heb alles nu ingesprayed met anti spray, ze trok wel een vies gezicht net. Hoop dat ze nu ophouden. Ze doen t ook allemaal. Is daar een reden voor?
Net zoals zand eten en likken. Doen ze ook zo.. Ik geef ze altijd zeewier zodat de mineralen worden aangevuld. Het holp lang maar inmiddels ook al niet meer.. Hebben jullie daar tips voor? Vind t maar niks
Heb je een mineralen blok ? Een van mijn ruinen maakte toen ik hem kreeg gaten om bij de mineraal rijke grond te komen en ging daar van likken, en toen hij zijn mineralen blok kreeg is hij ermee gestopt. Maar met het opeten van hekwerk zou je eerder denken een gebrek aan vezels ?
Silly1972 schreef:Alie express, ik bestel er regelmatig, Is erg goedkoop, maar je moet wel geduld hebben.
Ze leveren ergens tussen 5 dagen en 12 weken
suffie schreef:Silly1972 schreef:Alie express, ik bestel er regelmatig, Is erg goedkoop, maar je moet wel geduld hebben.
Ze leveren ergens tussen 5 dagen en 12 weken
Klopt het dat je alleen met Card kunt betalen? Die heb ik helaas niet![]()
Als iemand nog van die strips gaat bestellen bij Ali Express dan houd ik mij aanbevolen. Uiteraard neem ik de kosten van verzenden e.d. voor mijn rekening!