Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Arja (hengstenhoudster) stond gister meteen voor de deur om hem te bewonderen, echt heel leuk. Zij zei dat het een donkerbruine is
Maar zo lief, van die grote oren met pluimen eruit achter mama aan te dribbelen
I'm in love!! Vanmorgen voor het werk weer even gekeken, was hij alweer lekker aan het lurken en bokjes aan het geven. Vanmiddag hier iets eerder weg, dan mogen ze weer naar buiten.

Maseike schreef:Ik kan je helaas daar geen advies in geven aangezien ik zo,n ding niet gebruik.
En zal hem ook niet gebruiken omdat mijn merrie tot het einde van de dracht vele keren gewoon ligt op de grond en plat ligt dus ik zelf waak via cam thuis.

In het begin roepen dat Peeps eerder zal gaan, nu compleet bijgedraaid en roepen dat Peeps overdraagt. Arme jullie....
Leuk he, als je een merrie hebt die het boek van Macy tot iedere letter nauwkeurig heeft gelezen?
horsii schreef:Ach als je het mist is het niet erg, maar moet het wel gezodn zijn en merrie ook
) doorheen te komen. Ze is nog wel op schema, ik heb laatst foto's van dag 302 nu en 319 in 2009 naast elkaar gelegd en op 319 in 2009 was ze echt nog iets zwaarder. 
Wat doen we onszelf (en de merries) aan?
haha
Ik zal het bij de DA nog even checken met welk middel ik volgens haar moet beginnen