[HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

Re: [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 13:49

Zahlina schreef:
Kom mij ook melden in dit topic al volg ik alleen deze merrie ze is 30 maart uitgerekend Clown
http://www.marestare.com:80/lyndale.php
Ze is van een hele goede vriendin van mij die een paar jaar geleden vertrokken is naar Texas.

Grappig hoe klein de wereld wordt op deze manier en zo zie ik mijn oude vriendin, Sharena ook weer eens.

Leuk kan je wat over haar vertellen? Geeft ze al signalen af voor naderende bevalling?

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:22

Zoals de berichten nu zijn gaat ze het veulen niet de eerst komende dagen krijgen, wordt via de mail op de hoogte gehouden van de vorderingen.
Kreeg alleen wel het verzoek of ik overdag als ik tijd heb de camera in de gaten blijf houden zodat Sue lekker kan slapen Haha!

Ze verwacht nog 4 veulens voor dit jaar dus ik ga me vast niet vervelen.

Een andere vraag die hier misschien al vaker voorbij is gekomen:
Wat is de beste manier op een camera systeem aan te leggen, dit lijkt mijn moeder namelijk ook wel heel erg lekker, kan zij slapen en andere die bellen je wel wakker Clown
Ze wil dus eigenlijk ook de merriebox onder de webcam hebben staan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:36

woei alle merries niet gemist ...:p afgelope middag/nacht/avond..
samen met me vriend zitten staren naar de webcams hij vond t nog leuk ook ...

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:42

Volgens mij hebben de meesten hier een draadloze webcam oid, waarmee ze dus binnen de webcam op de laptop ontvangen en deze kunnen uploaden bij marestare. Dit uploaden zou je met marestare moeten overleggen, ik weet niet precies hoe het gaat.

Die cam is trouwens wel een rottige kwaliteit. Hij hangt heel dichtbij, dus echt lekker staart het niet Knipoog

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:47

Ik heb ook al zitten klagen bij Sue, heb geen idee of ze er iets aan gaat doen.
Daarnaast knalt de verbinding er bij mij steeds uit.

Zal eens gaan overleggen of het mogelijk is bij ons op stal, we hebben nu al 2 camera's hangen en wie weet krijg ik het zo ver dat ik dit kan overzetten op de pc.
We krijgen ook maar 1 veulen dit jaar van een merrie waar we de afgelopen 2 jaar het veulen zijn verloren, dit is de laatste keer dat we het proberen en weet eigenlijk niet 100% zeker of ik het online wil hebben als het weer misgaat.
Sommige dingen zijn helemaal niet leuk om mee te maken, laat staan dat de hele wereld dan kan mee genieten.

oma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:52

Ik durf het haast niet te zeggen, want als ik het zeg komt er geen veulen Lips are sealed maar deze merrie heeft WAX en is onrustig en staat met haar staart omhoog al een tijdje Knipoog
http://www.marestare.com/elementsone.php
Dus de moeite waard om vandaag in de gaten te houden lijkt mij Clown

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:04

oma schreef:
Ik durf het haast niet te zeggen, want als ik het zeg komt er geen veulen Lips are sealed maar deze merrie heeft WAX en is onrustig en staat met haar staart omhoog al een tijdje Knipoog
Dus de moeite waard om vandaag in de gaten te houden lijkt mij Clown

Heeh wat leuk dat is Shiraz Pling , ik heb haar vorig jaar een tijdje gevolgd, ze kreeg een hengstje Sailor, een schatje was dat! Ik ga Shiraz zeker volgen!!!

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:07

Zahlina schreef:
Kom mij ook melden in dit topic al volg ik alleen deze merrie ze is 30 maart uitgerekend Clown
http://www.marestare.com:80/lyndale.php
Ze is van een hele goede vriendin van mij die een paar jaar geleden vertrokken is naar Texas.

Grappig hoe klein de wereld wordt op deze manier en zo zie ik mijn oude vriendin, Sharena ook weer eens.

Welkom Zahlina Pling , leuk dat je een vriendin hebt die in \texas zit, ja op deze manier is de wereld inderdaad klein heh... Knipoog

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:55

Mooie mams Shiraz, ik heb wat met dit paard...ze heeft een mooie uitstraling Pling en ik heb haar vorig jaar lang gevolgd..
Ik las ook net dat de veulens van Shiraz niet verkocht zullen worden, zoveel verwachten ze ervan, ze schijnt bijzonder te zijn, Sailor zelf gaat hun andere eigen merries dekken, en maar een paar van buiten de stal, en die merries worden alleen maar gedekt als ze "bewezen" zijn, zo willen ze de exclusiviteit voor zichzelf houden, wel leuk als je al weet dat je zulke goede "kampioenen" in de toekomst zal hebben...

Afbeelding

Sailor bij de geboorte:
Afbeelding

en nu een jaar later: Prachtige hengst!
Afbeelding

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:07

Ik vind Sailor mooier dan z'n mams. Zulke mooie aftekeningen! Splash van Kita is ook zo mooi.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:09

Deze foto van mams is ook niet haar beste maar als je op de site kijkt zie je hele mooie foto's van haar...

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:12

Hmmm... Ik vind meer wit mooier. Niki vind ik dan wel weer heel mooi.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:18

Ja niki is ook mooi, heb ik ook vorig jaar zien bevallen, maar persoonlijk vind ik Shiraz erg mooi....smaken verschillen, gelukkig.. Haha!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:42

Shiraz is de 10e uitgerekend (van april Tong uitsteken), maar ze gaat eerder.
Ik heb dr vorig jaar ook zien bevallen.

Edit mooie update van Imperiaal Baasimah

I would say probably sometime tonight, but the way she behaved all night last night, it's very possible it could be even sooner. I'll go out shortly and measure the milk.

http://www.marestare.com/sonrisa5.php

Kerry
Kerry is very agitated this morning. Lots of itchy bite marks on her side this morning. Tons of tail swishing and curling too. Udder huge. No more tone left in hindend or tail. Fluid from udder is very easliy expressed.

http://www.marestare.com/goldenventure.php

Deze merrie staat op een low alert:

http://www.marestare.com/sunnypines.php

Shiraz

Shiraz has new wax again this morning and a full bag, but her vulva doesn't look as relaxed this morning. Her momma Misfer looks about the same as she has for the last week, but Swiss's bag has BLOWN UP HUGE in the last few days... If Swiss continues to progress like she is now, then we will switch out Misfer and Swiss.

Fantasy *new*

Well - Sheryll is still struggling with her cams - but she has the cutest little buckskin mare on the bottom left hand cam. Her name is Fantasy and I have seen her in person (or should I say in horse - haha). Fantasy is doing lots of tail swishing, butt rubbing and is all sweaty - so she just may be in first stages of labour. So - stay tuned - this foal will be cute as a bug - guaranteed!!!!!

http://wefoal.com/_2007/30373235/cam4.htm

Nikki

Nikki sure didnt cooperate with my plans today! I had hoped she would foal! But NOOOO

She has big white wax goobers hanging off her teats. Her hind end is sloppy and her woo woo is showing pink.

Come on Nikki! Your new home is waiting for you!

http://video.myhorsecam.com/moolah/moolah1m.htm

Fancy @ Moolah Ranch

Fancy is a new mare for me and I sure dont trust her. I went to wrap her tail tonight because I think she is getting close. She wanted to eat me! So.... Fancy will not get her tail wrapped unless her tude changes.

I have no foaling history on this mare so I have no Idea what to expect. I do know she is up and down a lot over the last 2 days trying to position that foal.

http://moolahranch.com/camchat/2camv.htm
Laatst bijgewerkt door Eydis op 21-03-08 17:09, in het totaal 4 keer bewerkt

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:48

Eydis, hartstikke bedankt voor alle informatie!!! Pling

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:42

aloha cammers....

voor Zhalina, als je al cams hebt, kun je ze waarschijnlijk met een dazzle aansluiten op je pc, marestare kan dan je streaming hosten Ja

als alles meewerkt, komt onze Nikita vanavond online... we weten nog steeds de juiste datum van kI niet, dus ik houd haar liever te lang in de gaten dan te kort Clown

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:13

He bedankt Eydis, voor een geweldige update en weer vijf nieuwe cams in mijn lijstje Lachen

Weinig spannends vandaag he? Eindelijk heerlijk slecht weer om binnen te zitten, maar nee, ze willen niet!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:17

vind fancy erg onrustig(cross creek) zat net te happen en dan weer liggen en dan weer staan, en dan weer schoppen tegen haar buik, en die staart draaien, graven Haha!

ma ja roepen we al 4 weken, misschien nou?

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:18

Leuk Dana! Hyper! Wanneer is ze ongeveer uitgerekend?

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:23

Ik ben het met je eens Vrouwke, ze stond vanmorgen te schrapen in een hoekje en met haar neus over de grond te lopen. Hoewel we dit al langer zeggen, moet ze toch een keer het veulen krijgen... We krijgen toch een keer gelijk!

Hmf, zul je zien dat ze ergens midden in de nacht veulent, niemand ziet haar Tong uitsteken

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:24

Ik ben weer terug uit Tsjechie. Het was geweldig, maar helaas Isis gemist had ik al gespot.
Bedankt voor de updates Eydis ben ik even vlot bij Haha!

Dana leuk dat Nikita waarschijnlijk zo snel op de cam komt. Dan hebben we straks 2 Nikita's online want ben ook net met marestare aan de mail gegaan dat we de cam weer online willen hebben. Nikita heeft na een nacht op stal al iets uier en zelfs Misty al een beetje. Kwam vanochtend om 6 uur 's ochtends thuis dus dat was het eerste wat ik bekeken heb *LOL*

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:46

hmm nikita heeft al een week of wat uier... niet zoveel maar ze is maiden Ja
ze zou tussen april en juni kunnen bevallen Clown lekker duidelijk he?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:47

Laatst bijgewerkt door Eydis op 21-03-08 18:50, in het totaal 2 keer bewerkt

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:47

Oja, dan weet je waar je aan toe bent! Clown

Blossom, onze maidan die 15 mei is uitgerekend, heeft nog amper verschil in uier. Heeeeel klein beetje zucht, maar mag echt geen naam hebben.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:49

je weet het met die friezen toch al nooit Rolleyes

ach, we zullen het vanzelf te weten komen, hetzij met een dekbon, hetzij met een veulen Nagelbijten / Gniffelen