Bescheiden is het buikje zeker nog, maar als ik het vergelijk met de foto's van de fotoshoot uit mn onderschrift vind ik haar toch al wel erg gegroeid! Ze groeit ook gewoon overal en niet alleen haar buik, ook haar hals en billen zijn dikker geworden!
Nu is ze op de foto's in t topic ook wel superstrak wat Sue zegt, vlak daarvoor is ze namelijk ook ff niet helemaal fit geweest. Ze gaat nu echt steeds meer richting de bouw van een tinker, dus wie weet gaat ze steeds meer op haar moeder lijken..
praat me er niet van, cindy.. haha Geen flauw idee hoe het nu met haar is, ik slaap helaas niet bij de stal. Maar vanmorgen druppelde de melk eruit. Vanmiddag leek ze weer helemaal rustig.
ja,sorry mijn vv doet het inderdaad niet meer nadat er koffie over pc is gegaan..vaak doe ik een vvoord kopieren van iemand en kan zo wel de w gebruiken(maar is veel werk)
Hier wel een birth alarm, heb er 2 jaar geleden zelf eentje aangeschaft (duur kreng trouwens ) . Moet alleen m'n maiden merrie er nog aan laten wennen nu, haar moeder heeft hem 2 jaar probleemloos omgehad, maar Kyara zal er nog wel even aan moeten wennen, denk ik.
Wat een héérlijk weer was het vandaag hé .. heb echt genoten !!
Goeiemorgen!! Sue: nog geen veulen?? Stoere: foto's foto's!! Ijsklontje: wouw mooie buik! nog ffies... Sjoert: ik moet altijd een beetje lachen als ik model zie buik op pootjes haha maar een prachtige merrie hoor! Ik denk dat we veel foto's gaan krijgen de aankomende dagen, het is zo mooi weer!! daar wordt je blij van
ja ik blijf terugvallen op Rajmala Vita(spreek uit razmala) en dan roepnaam Mala. ik heb heel lang Ma ajmala gehad, maar ik wil graag met de beginletter van Ravita beginnen. Ik hoop zo erg op een merrie, dat een naam wel perfect moet zijn
haha, voorkeur voor een merrie dus? heeft die naam ook nog een betekenis? (rajmala vita bedoel ik dan) Ik vind die naam overigens wel leuker dan Ma Ajmala! En voor een hengstje A'rafik toch? (die naam vind ik helemaal geweldig!! )
Een hele erge voorkeur voor een merrie!! ja klopt, Ma ajmala betekent how beautiful dus dat zit een beetje in de naam, en dan Vita vind ik een leuke verwijzing naar moeders. Rafik betekend companion, die naam staat al een tijdje vast. (nu hoor je vaak dat degene waar je als eerst een naam voor heb, dat het dat geslacht wordt. Laten we hopen dat dit niet uitkomt!!)
ik vind het wel leuk dat je een verwijzing hebt naar de moeder, ravita vind ik ook best een leuke naam. ik wil niet een verwijzing naar moeder van mijn veulen omdat ik thirsa niet echt een leuke naam vind.
Je hoort idd wel vaak dat het het geslacht wordt waar je als eerste een naam voor hebt het ook wordt ja. Maar misschien ben jij een uitzondering Waarom heb je eigenlijk zo'n sterke voorkeur voor een merrietje?
Spreek je eigenlijk de 'j' in het arabisch uit als een 'z' of?? omdat Rajmala als razmala uitgesproken wordt (dit vind ik wel handig om te weten )