Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Evelyn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:54

@Mac. Leuke foto! Ik ben benieuwd naar foto's zonder deken

@Semra. Wat heeft ze al een dikke buik voor 208 dagen Als je haar zo ziet zou je zeggen dat ze verder is!

@Cayusejuhh. Wat een leuke foto's! Ze begint echt al uiers te krijgen

@Dana. Wat heeft Navajo nog kleine uiers Je zou echt niet zeggen dat die al 4 dagen over tijd is! Wat heeft ze trouwens een geweldige aalstreep

@Neon. Leuke foto's! Van Indy weet je niet wanneer ze uitgerekend is of wel?

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:00

Pfff.. ik moet voortaan toch maar eens gaan kijken of mijn zus eerder op de computer is geweest Ik plaats echt te vaak een reactie onder haar naam

De reactie hierboven moet dus van mij zijn

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:06

Indy is niet van mij he. Maar het is inderdaad niet bekend wanneer die uitgeteld is, als ik het goed heb hebben ze haar drachtig gekocht en weet ze sinds december pas dat ze drachtig is???

Heb een beetje medelijden met shiandy, zij moet wel heel erg stress hebben, al dik 2 maanden wetende dat het ieder moment kan komen.....en wij stressen al bij 2 weken! Afbeelding

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:08

Hahaha. Maar ik neem aan dat ze toch wel wat uiers krijgt enzo voordat ze gaat bevallen! Anders moet ze een birthalarm kopen/lenen. 2 maanden niet slapen lijkt me niet goed voor je nachtrust

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:08

Ik heb een boel sneeuwklokjes,narsissen e.d. voor de box gezet maar ik heb een vaag vermoeden dat ze er niet in gaat trappen. Nouja hoef ik mijn wekker niet te zetten vannacht.

slaap lekker!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 00:29

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die het wel best vindt dat het nog eventjes duurt voordat er een veulen komt. Ik ben nog amper bijgeslapen na de eerste
Nog 3 weken tot Kyra uitgerekend is. Haar halfzus Fleur moet dan nog 18 dagen maar ik heb het idee dat ze aardig dicht op elkaar gaan zitten. Kyra overtijd en Fleur te vroeg.
Qua uier gaan ze ook mooi gelijk op:

Afbeelding
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:32

Welterusten Nimber! En je begrijpt natuurlijk toch wel dat ik stiekem wel leedvermaak heeft als ze er wel intrapt.

Ik ga ook naar bed, morgen is het weer vroeg dag. Afbeelding

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:33

weltruste iedereen. Ik zal zaterdag eens proberen foto's te maken. Misschien dat de sneeuw er dan nog ligt

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:38

Wat hebben ze schattige uiertjes Maar kwa ontwikkeling lijken ze een beetje rond dezelfde tijd te zitten ja! Dat is wel leuk, krijgen ze misschien tegelijk een veulen!

Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet zo erg dat het nog even duurt voordat Miss een veulen krijgt. Ik vind het veelste koud nu! En moet er eerlijk gezecht ook niet aan denken om nu te moeten gaan waken enzo, ik slaap liever

Weltrusten iedereen!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 08:43

Goedemorgen!!

Wat een leuke foto's weer!

Lisje is echt slecht gehumeurd de laatste dagen, pfff, geen land mee te bezeilen. En dan moet ze nog 53 dagen...

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:24

Bedankt voor de beterschapswensen!
En evelyn_lloyd, dat verwennen zal wel lukken. Toevallig is mijn ventje deze week thuis.

*Marije, jij kan nu lekker even uitrusten. En je voorbereiden als de dames het straks tegelijk doen.

Die spikkeltietjes en duo-penottitietjes zijn geweldig. Ik (oké m'n merrie) heb gewoon zwarte.

Zo, ik ga even ontbijten. M'n lieve ventje gaat zo de paarden buiten zetten en uitmesten. Van de week ging ik mee maar heb van de dokter medicijnen gehad om te kunnen slapen en ben er nu nog duf van.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:32

Whiehiehiehiehie!!!!!!!! Ik heb gisterenavond Fayette d'r Beeb voor het eerst over duidelijk zien en voelen bewegen!!

Hehe, is het mij eindelijk ook gegund Ik was bij Fayette om d'r even een welterustenknuffel te geven. Dat gaat bij Fayette altijd samen met een megaknuffelbui dus zij gaf mij aan "Oeh, daar, krabben!" "Ow, en daar ook!" tot ik bij haar buik bezig was en opeens die flank omhoog zag komen Zou het? dacht ik... door gegaan met krabben en op Fayette d'r aanwijzing zelfs op haar flank gaan krabben en ja hoor: Boink, boink! Die hele buik ging heen en weer!
Emotionele muts die ik ben heb er nog bij staan huilen ook nog

En nu maar eerst even bij lezen maar dit moest ik gewoon even kwijt

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:40

gefeliciteerd hoor, met het voelen.....ik heb baBe van Chey nog nooit gevoeld/gezien......ach, nog 3 weekjes, dan zie ik het helemaal en kan ik voelen zoveel als ik wil

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:44

Haaa Flettie, geweldig is dat hé ! Ik voel Keeva's beeb ook regelmatig schoppen, en het mooiste vind ik dan dat ik aan Keeva's reactie kan zien dat ZIJ het ook gevoeld heeft (en ik het me dus niet verbeeldde !), gaan de oortjes naar achter, zo van : "Hou op, klein mormel" !!!
Maar Flettie-beeb doet dus ook goed z'n best !

WenK, Lisje dus last van zwangerschapshormoontjes

Marlijntjuh, ben erg benieuwd naar het veulen van Missy. Volg haar al een tijdje, ook toen ze nog bij haar vorige eigenaren was. Leuk paardje !

MarijeR, je zult ook wel wat slaap kunnen gebruiken na het gestress om Macy. Heb al heel wat uurtjes naar die kleine zitten kijken . Is behoorlijk verslavend !!!

Neon heeft spikkeltietjes

Moet wel lachen om al die uierfoto's hier ...

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 09:49

Goeiemorgen allemaal!

flettie, wat een leuk cadeautje van d'r.

Neonlight, dat wordt straggiatelli melk

Semra, beterschap!

Over Moor gewoon niets te melden. Nog een dikke maand, dan is het veulen iig levensvatbaar. Verder gaat alles gewoon lekker z'n gangetje. Alleen die sneeuw

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:02

goedenmorgen allen te samen
geen veulies geboren vannacht.
kleine luna vind het vast te koud buiten mama's buik.
word met de dag spannender,eerste van het seizoen is altijd weer .
leuk,laatste van het seizoen is vodinn ze komt ergens in juli.

@MAC wat is lee toch een mooie merrie,bui begint een beetje onder haar deken uit te puilen
is een beetje mijn favo D.B merrie hoor. _/-o_

@semra lidelia is ook al een lekker buikje aan het ontwikkelen,
ze kijkt zo slaperig uit haar ogen,ze vond het zeker te koud buiten haar stalletje.kan ook niet anders als ze een pak haar kwijt is

@ cayusejuhh lekkere oliebol
ze begint al echte tietjes tekrijgen nog ff en de slapelose nachten komen.

@dana navajo laat op zich wachten slaap je nog wel???
ze ziet er wel goed uit trouwens
cheyenne heeft inderdaad een bescheiden buikje en hele kleine mieren tietjes

@neonlight mooi APPALOOSA tis maar goed dat ze zwarte stippels heeft , anders kon je haar niet vinden n die witte sneeuw.
ze heeft wel hele mooie tietjes .

@marijeR al weer een beetje bijgeslapen voor de volgende merries.
wie weet heb je starks 2 veulens in één nacht

zal straks de sneeuw fotos van terra gaan plaatsen

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:04

@ Siggy: Guinness ziet er goed uit! Lekker buikje al en dat wordt vast nog een stuk dikker. Door wie had je haar ook alweer laten dekken?

En verder zie ik nog een paar mooie buikjes van Pip HT en Indy
Hihihi, wat heeft Indy mooi gestippelde tietjes

@ Nadjathebest: leuke foto's van die 2 van jou. Ook al lekker rond geworden als je vergelijkt met de beginfoto's.

@ Max: 340 dagen al! En nog geen tekenen van een a.s. geboorte.... dat worden dus slapeloze nachten

@ amandakè: volgens mij houdt Ydwine het nog wel even vol. Geen harsdruppeltjes te zien of zij is er natuurlijk weer zo eentje die zonder vooraankondiging opeens een veulen in d'r stal heeft liggen

@ Nimber: adem in, adem uit. ZENNNNNNN

@ Semra: mooie pony heb je. Erg lief (drachtigheids)koppie heeft ze
Edit: beterschap nog

@ Nadine: ziet er goed uit bij Piet! Ben erg benieuwd wat voor een mooi veulentje zij en Offspring hebben geproduceerd.

@ Dana1: Zo wat een buik heeft Navajo al! Wat 'voor een' is Navajo eigenlijk? Fjord? KruisingFjord?

@ MarijeR: even nog lekker bijslapen dus de komende weken? Uiers van Kyra en Fleur zijn idd mooi gelijk.

@ WenK: Lisje last van d'r hormonen Daar heeft Fayette nou echt geen last van... of nou ja, chagrijnig af en toe maar dat reageert ze lekker op Hercules af en niet op ons

@ ChristaMoor: idd een cadeautje van Fayette. Ik kan het me ook verbeeld hebben hoor maar het was net alsof ze me er op wees. Zo van: "Ga mij eens met je handen op die plek krabben en kijk dan eens wat je voelt." Iedere keer als ik namelijk op hield met krabben ging Fayette d'r neus weer naar haar flank toe of ze wilde gewoon net op dat plekje uitgebreid gekrabd worden

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:46

ChristaMoor schreef:
Neonlight, dat wordt straggiatelli melk

Aha, dat verklaart waarom haar melk zo gewild was vorig jaar!
Afbeelding

Flettie, wat leuk dat je tde babe hebt gevoeld!

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:49

ha ha de bar is geopent

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:56

Ha ha, gewéldige foto Neonlight !!

gipsygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:04

En ik kom ook even kijken aangezien wij hopelijk over 6 weken de trotse eigenaars worden van een gezond Tinkerveulentje.
De merrie van mijn vriendin Keevagirl is drachtig van St Patrick of Ireland en op 10 april uitgerekend dus we hebben allebei nog een paar spannende weekjes voor de boeg ! We houden jullie op de hoogte..

Nouran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:04

Na dat Pip dr gisteren heeft uitgeleefd in de wei, was ze er ook alweer flauw van..
Ze wordt nu wat sneller moe, maar dat mag ook wel....
Vandaag nog 8 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:13

aftellen gaat beginnen Nouran spannend hoor.

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:18

Welkom Gipsygirl . Gezellig meelezen en meekletsen !!!

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 11:23

Welkom Gipsygirl, en dat meelezen is een hele klus hoor, maak er onderhand maar een dagtaak van.....

Neon, die had gewoon even geen zin meer in chocolademelk Leuke foto en dat ze dat toelaat is wel erg lief hoor!!