Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reggea schreef:bij welke hengstenhouderij marije? ik kom oorspronkelijk uit zutphen en ben nog heel vaak bij een vriendin van mij te vinden in gorssel
Reggea schreef:copper lijkt echt onrustiger dan de avonden/nachten hier voor of lijkt dat zo
youngster schreef:Marije weet jij of hij Dolly nog heeft?? Een valkmerrie was dat. Dekema's dolly heete die.
youngster schreef:Marije weet jij of hij Dolly nog heeft?? Een valkmerrie was dat. Dekema's dolly heete die.
Globetje schreef:Reggea schreef:copper lijkt echt onrustiger dan de avonden/nachten hier voor of lijkt dat zo
Vind ik ook (Of dat wil ik gewoon) Vanavond zou niet slecht uitkomen ik ben morgen vrij
Citaat:ik ben morgen niet vrij heb stage maar hoef pas om kwart voor 9 mijn bed uit dus het mag van mij vannacht ook wel.
morgen liever niet want dan moet ik ongeveer 2 uur lopen met 2 hengstjes van stage die
moeten ff naar
een andere plek gebracht worden en we hebben geen trailer dus dan moet ik wel ff fit zijn... ben ik toch niet hoor ha ha ha
Globetje schreef:Citaat:
Eff 2 uur lopen wow het is maar waar je zin an heb
Globetje schreef:Hahaha, Ik dag eerst nou die krijgt het wel moeilijk 2 hengsten zag al grote drukke paarden voor me (hoe zou ze dat dan doen in der eentje) zijn het mininatuurpaardjes