Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Echt mooi om te zien! 

heerlijk tijdstip zo
.
. Zegt ook wat over karakter
.
mirjamalvaro schreef:Oke, ik zie haar ook geen pogingen doen om te gaan liggen. Maar dan kijk ik het nog even aan.

mirjamalvaro schreef:
mirjamalvaro schreef:Cynthia82 schreef:Kabayo, ik wil even zeggen dat ik vind dat jij zo enorm gegroeid bent de laatste jaren (je weet wat ik bedoel). Echt mooi om te zien!
Heel erg mee eens!
Ik ben nogsteeds wel een nuchtere sociaal-onhandige boer die soms niet weet hoe ze zich moet verwoorden hoor
Maar ik heb wel enorm veel geleerd van bokt. En nee, kritiek krijgen is nooit leuk. Maar als je het eenmaal in ziet, is het eigenlijk heel mooi. Je ziet toch wel dat iedereen zich bekommerd om de paarden. Of jou dat antwoord goed uitkomt of helemaal niet. Weet je, leven is geen ponykamp
En ben nu moeder en oud
Geen 19 jarig scholiertje meer haha!
Cynthia82 schreef:Phileine, mijn god wat is hij knap!
Ik blijf het zonde vinden dat hij schimmel is![]()
Maar jouw veulen en jij vindt het mooi, dus ik ben blij voor je!
jij??

mirjamalvaro schreef:
grappig dat half zus al zo grijs is
. Het is nu genezen maar je ziet het heel duidelijk nog. Zit een soort inkeping vanachter. Zij was ook een Maiden overigens. Vorige jaar was Missy ook Maiden en toen ook een beetje ingescheurd. Hopelijk
. Gelukkig was je erbij en kon je snel handelen. Zo zie je maar dat het waken niet voor niks is. Hoe gaat het nu met moeder en kind?