Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pomski schreef:Pfff, echt bizar terwijl er zoveel op knappen staan!
Wat een ellende maak je mee watchnow! Sterkte!
Ik kon vannacht 2 lieve plaatjes pakken. Dolly is zo'n lieve mama voor Applejack!
Mag liggend drinken en slaapt gewoon met een been over mama heen!
[ [url=m/ciXMS5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4XpmHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knolselder schreef:Heerlijk Cynthia, ik ben een 13 jaar geleden 2 maanden door Zuid-Afrika en Namibië getrokken met 2 vriendinnen in een aftandse Toyota met enkel een landkaart, een Trotter en nergens verblijf vastgelegd. Behalve bij mensen via een kennis en Krüger park een midweek voetsafari. Zalig.
Ik wil graag ooit terug en ook Botswana en Zimbabwe doen, maar als ik er ooit al geraak zal het nooit meer op dezelfde manier zijn vrees ik. Jong en vrij.
EllyC schreef:Blijven jullie echt de hele nacht wakker als je het veulen verwacht?
Niet bv om uur of half uur op de camera kijken?
Ik had nl. bedacht als ik samen met iemand bv om het half uur de wekker zet dan kun je een uur slapen. Nog niet alles maar toch beter dan de hele nacht niet slapen. Dat zou ik niet redden ook ben ik bang, ook zittend val ik dan toch wel in slaap.
Als ik het echt niet vertrouw dan zat ik er nog aan te denken om naast de stal te slapen op een luchtmatras.
EllyC schreef:Blijven jullie echt de hele nacht wakker als je het veulen verwacht?
Niet bv om uur of half uur op de camera kijken?
Ik had nl. bedacht als ik samen met iemand bv om het half uur de wekker zet dan kun je een uur slapen. Nog niet alles maar toch beter dan de hele nacht niet slapen. Dat zou ik niet redden ook ben ik bang, ook zittend val ik dan toch wel in slaap.
Als ik het echt niet vertrouw dan zat ik er nog aan te denken om naast de stal te slapen op een luchtmatras.