Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooi gelukt ook, lekker strak. Ik wilde eigenlijk een "baby on board" op Miepie, maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van....heb het voorlopig maar bij een lelijke racestreep gehouden 
Op die manier minste risico op onjuiste uitkomst, hoef ik niet te wachten tot juni wanneer Pinda eruit zou moeten rollen om zeker te zijn, en hoeft er niet gescand.
Madame stond vanmorgen iig weer in haar sinds de dracht gebruikelijke wolk van knorrigheid in het land te dutten...

(achter ons boerderij bijna) en heb twee dagen verlof van baas gekregen, kantoor ligt op de markt dus onmogelijk te bereiken
morgen nadat de sint is geweest
gaan we naar daar en uiteraard donderdag ook want dan is het echt voor de paardenliefhebbers.

ik vind dat je er niet zomaar regelmatig even in kunt kijken om te controleren hoe dan ook lastig
heb niet gemakkelijk gewoon maar vertrouwen in een goede afloop. nog maar ff aanzien, ik kijk wel of ik met deze planning kan leven. Vientje schreef:Gedeeld leed is half leed dan maar PrettySamen duimen draaien
DA moet een dezer dagen ws op stal zijn voor een paard met een -vermoedelijk- tandprobleem, als ik tegen die tijd al half gek geworden ben grijp ik hem dan gewoon bij zijn kraag![]()
150 dagen

Dank je wel.. wel balen dat je bij Nikita zo in onzekerheid zit.
Heb er een hoop van zien opknappen ook wbt diarree. Voor Miep deed het niks (bespiering moest beter), maar verschillende paarden bij ons gingen echt zienderogen vooruit erop 
Mooie buik al!
Gelukkig goed afgelopen!
Miep vrat de ruinen vanavond tijdens het poetsen zowat op, ze vloog van woede de tralies in
En dat de hele poetsbeurt van 3 kwartier lang, elke beweging of geluidje was een nieuwe reden tot aanvallen
Dit extreme gedrag heeft ze vóór de dracht nooit vertoond en doet ze sinds ze drachtig is tegen alles wat mannelijk is, dus volgens mij is Pinda nog veilig waar hij/zij hoort te zijn