Mimmitje, echt een heel leuke merrie heb je!
Vulina, ik krijg ook van iedereen de vraag of ik zeker ben dat er geen 2 inzitten.. Stel u dat voor zeg!
Quibje, goedemorgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel een serieus verschil tussen de draagtijd van 't eerste veulen en 't 2e veulen! Kan dat komen door 't weer?
Chrlooott schreef:Jes, haha, ik wil gewoon dat veulen eruit hebben, klaar met alle slapenloze nachtenWel een serieus verschil tussen de draagtijd van 't eerste veulen en 't 2e veulen! Kan dat komen door 't weer?
Kyra013
SPANNEND!!! Hoop dat het koude rotweer snel is afgelopen en dat je paardje(s) lekker naar buiten kunnen.
Normaal staat ze dag en nacht buiten maar op aanraden van DA toch maar stal voor 's nachts geregeld
Ze was eigenlijk 1maart uitgerekend. 
Jes schreef:Chrlooott schreef:Jes, haha, ik wil gewoon dat veulen eruit hebben, klaar met alle slapenloze nachtenWel een serieus verschil tussen de draagtijd van 't eerste veulen en 't 2e veulen! Kan dat komen door 't weer?
Kyra013
"Ze" zeggen dat een merrie later in het jaar vaak korter draagt, geen idee of het door de temperatuur of aantal zonuren komt of zo...
Ik hoop dat die van mij het dit keer op haar uitgerekende datum houdt.
Kyra mooie mijlpaal!
zal grappig zijn als het veulen 30 mei komt

Mexxuna schreef:Jes schreef:"Ze" zeggen dat een merrie later in het jaar vaak korter draagt, geen idee of het door de temperatuur of aantal zonuren komt of zo...!
Dus die van mij floept er gewoon rond 5 augustus of eerder uit!![]()