Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kannie schreef:mijn merrie is vandaag 300 dagen drachtig en sinds gisteren begint nu haar uier te groeien. ze loopt nog dag en nacht buiten. ik ga haar vanaf volgende week snachts binnen zetten. staat een camera op haar stal gericht. het begint nu eindelijk een beetje spannender te worden...
pardy schreef:@ dendrofleur: superleuk dat ze toch drachtig blijkt te zijn!kannie schreef:mijn merrie is vandaag 300 dagen drachtig en sinds gisteren begint nu haar uier te groeien. ze loopt nog dag en nacht buiten. ik ga haar vanaf volgende week snachts binnen zetten. staat een camera op haar stal gericht. het begint nu eindelijk een beetje spannender te worden...
Mijn merrie hebben ze vandaag op stal proberen te zetten vanwege het weer. De bedoeling was om gewoon in de wei te bevallen maar omdat we niet willen dat het veulen meteen al in de ....regen staat dachten we toch maar Djira op stal te gaan zetten. Nou! zoals ik heb begrepen heeft mevrouw duidelijk laten weten NIET in stal te willen, ze kwam er bijna overheen! hmdus maar weer in de wei gezet. Krijgen we straks een drijfnat veulen met zwemvliezen! Als ze komende dagen bevalt dan dus GEEN groogfoto's
jolandje schreef:mijn merrie wil ook absoluut niet in een stal, daarom staat ze altijd buiten, wél met schuilstal, daar wil ze wel in, maar vorige week is ze ook gewoon in de wei bevallen
pretty schreef:Mmm bij mijn veulen zat de bult toch echt ook onderaan de kin hoor,net voor de overgang naar de hals. En dat was zeker weten droes. Maargoed,voor de rest was dat veulen ook duidelijk ziek! En bellen naar je veearts kan je nooit teveel doen toch!
jolandje schreef:die bult zit dus op haar hals