Nou alle 3 gefeliciteerd Allemaal merrie's leuk joh En zo 'vroeg' in de avond.. Paar jaar geleden had ik een kennis die vertelde dat de meeste veulens tussen 4 en 7 snachts komen, hun eigen merries waren midden op de dag, en nu de boktveulens ook bijna allemaal op een ander tijdstip..
hahah ik heb zondag het tweede traject sneller als 17 km/h gereden. Was ik niet op kreupelheid gediskwalificeerd dan wel omdat ik TE SNEL ging hahahaha. Volgende keer rem er op dus.
Gem
Geplaatst: 24-03-10 01:38
Fijn dat we mee mochten kijken Joto! Het was een mooie spoedbestelling . Ooievaar vloog over en landde niet eens, zo snel had hij het pakketje afgeleverd (misschien op doorreis voor een spoedje naar Amandake?)
Vanmiddag in het land liet Greta ineens de melk lopen, dus hop op stal, kun haar mooi in de gaten houden vanmiddag. Vanavond begon ze echt onrustig te worden happen naar de buik. Rond 23.00 uur ging ze liggen, trek de staldeur open en toen liet ze het water lopen. maar Greet was Greet niet, als ze er niet geweldig voor zou gaan liggen.. :shock:
Jep een kol! Vinden wij dat erg? NEE. Tis gezond!
Bevalling zelf was in 3 min gepiept, veulen stond na 15 min en dronk even later ook. Nu nog even wachten op nageboorte.
Ze is een kopietje van volle zus Diara. Alleen slag kleiner en kolletje. Morgen lekker weer dus gelijk naar buiten.