Als jullie je toch vervelen, neem dan een kijkje op mijn site en laat eventueel een reactie achter!http://101in1001.nl/nick
jessie34 schreef:trusten Eydis.*paaseitjes waren lekker he?*Heeeeerlijk! Dynamic Laaaaaatste waarschuwing!Anders...
haflingertje schreef:Nou ze schrok van de plopper..Ze moest er gelijk van poepen!Daarvoor was hij niet bedoeld
we passen die ontstopper toe , op alle merries die nu aan de tijd zitten! als we nu maar een veulen geboren zien worden
owens-mama schreef:Ik zit nu op een harde rotstoel, dus hier val ik niet in slaap tijdens het staren!!! ( toen ik op deze stoel zat werden er wel veulens geboren )Heet die harde rotstoel dan niet baarkruk, o-m? (grijns)
owens-mama schreef:als die duif niet gauw ergens die ooievaar aflevert, eet ik morgen duif!!!!Hoop wel dat je dan de goede duif vangt.
Zo ik geef het op..morgen moet ik om 6.00 weer op..Ik kijk dan gelijk even Truste allemaal en waak ze!
owens-mama schreef:dat zal niet zo moeilijk zijn, zullen weinig duiven zijn die rond vliegen met een ooievaar!!!En nou is het hele huis wakker!