Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:30

Foto's van Femke en Skippy zijn in dit topic te vinden
viewtopic.php?f=59&t=400714

Duurde wat langer omdat uitgerekend nu mijn kaartlezer er even geen zin in had Boos!
Ze staan nu lekker op stal en morgen gaan ze weer de wei in.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:34

Gitta, heeft Jasmijn wat last van vocht? Zie een paar bulten onder haar buik zitten, of lijkt dat maar zo?

Vrijalover; wow, die uier is zeker al gegroeid! Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt Knipoog! VOOR volgende week vrijdag hadden we afgesproken he Tong uitsteken!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:41

mistral schreef:
Sjen waar ben je!!!!

He phia. natuurlijk is het alarm weer afgegaan vanacht en WEEEr voor niks. Maar we houden Nandy strak in de gaten!!
Mijn moeder gevoel is zoals gewoonlijk errug slecht..ik heb die telefoon helemaal NIET horen gaan vanacht Bloos

Nou dat staat je netjes Tong uitsteken . Arme hubbie weer!
1 troost, ik heb de wekker ook niet gehoort die we hadden gezet Haha! Ik heb ook zo moedergevoel

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:46

Hannelore: Zit er zo te horen toch wel aan te komen uier kan snel gaan toch?
Myrdal: hoever is jou merrie nu?
Vryalover Jaa ze glimt lekker nu ze door haar haar heen is en die kont dat is begin vorige week begonnen ineens zag ik die spieren(denk ik)duidelijk lopen voordien was dat nog ronder !!
Marijer: tjee wat een uier al hoelang zou het nog gaan duren hou dit keer weer de cam goed in de gaten Knipoog
Tinne:Wat ben je aan het maken dan je hebt het vast gezegd maar gaat soms zo snel hier? En ja idd is vocht zowel onder haar buik als naar het uier toe (stond ook boven de foto Tong uitsteken )
Irene: Ga gelijk kijken !!!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:47

uh die ja knikker heb ik helemaal niet geplaatst apart!!!!!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:53

even een vraagje tussendoor. Lowara's uiers blijven groeien. het is nou zelfs zo dat onder haar buik er 2 'stralen" zijn die helemaal verdikt zijn. dit komt wel overduidelijk door die gezwollen uiers. ( ze lopen er in over)
echt tot een kwart van haar buik!
wie weet of dit normaal is? en is het een teken dat de bevalling dichterbij komt?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:33

dat noemen wij de melkleiding, bij onze fries is die soms al 3 maanden voor de geboorte aanwezig...

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:57

@gitta: Ik hoop dat het nu vrij vlot zal gaan. Maar ze is nog zo rustig enzo. Maar alsje hier dan soms die verhalen leest dan zou het inderdaad nog wel eens snel kunnen gaan.
Ben wel uitgewacht hoor momenteel!

@marijr: Jeetje wat heeft copper een grote uier Clown Nou zal ze het nog volhouden tot 25 april denk je? Dus voor jou wordt het nu ook weer spannend. Ben toch ook wel benieuwd wat copper voor mooi veulen zal geven.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:00

nicoline is ook al bijna zover,
ik kan haar staart recht omhoog doen en haar banden zijn heel erg slap.
ze heefd nog geen uier maar dat is meestal wel zo bij merrie,s die voor de eerste keer hun veulen krijgen.
ik hoop deze week nog

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:03

Nou Siena had weer flinke harsdopjes. Een speen had een witte (droog, dat wel) en de andere een bruine. Een hele gekke, want hij leek heel erg op een stukje blad aan een boom. De spenen waren wat voller en haar vulva was slap, met een klein kiertje. Haar gedrag was niets aan te merken. Heb haar nog even helemaal gepoetst, moet wel netjes zijn voor veulentje Haha!

Ik ga niet zeggen hoe laat ik er morgen zal zijn op bokt, haha!
Ik kan wel zeggen dat hoe ze er vanavond bij stond toch wel potentie heeft voor een veulentje deze week. Maar of dat vannacht wordt, dat is afwachten. Alvast welterusten! Dromen

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:07

Succes Sjen!! Hopelijk een veulen hier!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:23

Nou, we wachten morgen rustig af of er een mooie foto hier staat van een baby Siena Knipoog
Anders wachten we gewoon rustig af! Tong uitsteken

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 23:46

Irene gefeliciteerd! Ga direct in je topic kijken!

@ Elady, wat ziet ze er goed uit zeg! En jij bent ook al over de 300 dagen, het schiet al op!

@ Gitta, het vocht is goed te zien. Maar dat mag ook wel met al bijna 290 dagen op de teller Knipoog Ze ziet er echt hoogdrachtig uit!

@ MarijeR, wow... Dat is inderdaad een koe zeg! Zou ze je gaan verassen dit jaar?

@ Faniek, yay. Knap hoor, ze zijn zo klein dat je ze, zeker als ze de kleur van mamma hebben, niet weer vind! Toen ze nog oranje mest had vond ik wel eens wat, maar nu helemaal niets meer!

Edit; ik heb mn website weer geupdated (zie onderschrift)

Zo ziet Assedo er nu uit (hoofd) Zie dat plukje op zn hoofd! Clown

Afbeelding

Zie website voor toegift Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 23:53

Wat een mooi hoofdje heeft hij!! Lovers

Ik zal morgen weer wat foto's van Atje maken.
Ik heb bewust 2 dagen geen foto's gemaakt. Digi was over verhit en moest even opladen. Haha!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 00:02

Avenue heeft vandaag lekker in de wei gelopen, gerend en gespeeld!
Heb 28 foto's en 3 filmpjes in een nieuw topic gezet.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=400776
Hier alvast een voorproefje
Afbeelding

@Odess: wat groeit ie lekker. Ik kijk nog regelmatig op je site!

@Wakers: Succes. Hoop voor jullie dat het niet al te lang meer duurt!
@Sjen: foei foei foei Knipoog morgen dan??? of vannacht???

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:45

Citaat:
@ Elady, wat ziet ze er goed uit zeg! En jij bent ook al over de 300 dagen, het schiet al op!
Jaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag nog maar precies 5 weekjes (35 dagen) en over 15 dagen kan het gewoon geboren worden Party!!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:58

Irene en Kitty gefeliciteerd met de veulentjes. Ik had gisteren nauwelijks tijd om even op bokt te gaan.

Up-date Ro:

ruim 2 weken over tijd nu Boos! we gaan Tyrza ghaar paard nadoen Boos!

banden zijn nu wel veel slapper, uier is wel verij vol maar nog geen druppel op dopje laat staan puntje te zien en mevrouw is ook niet onrustig. dus... nog steeds geen veulen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:01

Nou bij mij is ze nog wel niet overtijd maar nog 5 dagen te gaan. Uier verandert niet echt. Banden totaal niet slap. Dus ofwel zal mevrouw plots in de laatste dagen flink moeten veranderen maar verwacht nog steeds dat ze over tijd zal gaan. Dinsdag is de uitgerekende datum/dag.

orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:14

Irene: prachtig veulentje, veel plezier met haar.
Het doet me goed dat ik nu toch verschillende merrieveulentjes heb gezien van merries die ook overtijd waren, dat het dan een hengstje zou worden is volgens mij toch echt een fabeltje!
Hier is nog steeds alles rustig. Uier groeit wel iedere dag maar het gaat zeker niet met sprongen vooruit.
Hoe is het met Sjen?
Leuke foto's van Avenue en Assedo. Het zijn allebei knapperds!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 08:43

D'r zijn hier toch wel een aantal merries die aardig op schieten.... spannend! Lachen
En de veulentjes groeien goed zo te zien!!!

Frietje is nu 326 dagen en het begin een beetje te komen.
D'r uier is inmiddels aan het groeien want hij is flink ongelijk....

Afbeelding

En buikie....
Afbeelding

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:15

Merilyn schreef:
Up-date Ro:

ruim 2 weken over tijd nu Boos! we gaan Tyrza ghaar paard nadoen Boos!

banden zijn nu wel veel slapper, uier is wel verij vol maar nog geen druppel op dopje laat staan puntje te zien en mevrouw is ook niet onrustig. dus... nog steeds geen veulen.

Ach gut

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:17

Grappig al die uierfoto's. Er zit toch best veel verschil in. Femke heeft ruim 3 weken megadikke uiers gehad.
Skippy is de nacht goed doorgekomen. Femke is heel beschermend naar haar veulen toe. Alleen ik mag erbij komen en dan moet ik nog heel rustig en voorzichtig doen.

De volgende bij ons zal Danischa zijn, een welsh Bmerrie, die moet nu nog 4 weekjes en over 5 weekjes is Largo, ook welsh B uitgerekend.

Skippy was eigenlijk ons onverwachte cadeautje. Femke leek niet meer drachtig te kunnen worden en ik heb haar vorig jaar bewust bij ons hengstje laten lopen om zeker te weten dat ze niet meer drachtig zou worden. Het resultaat is bekend Haha!

@Merilyn, sterkte met wachten, fem was 13 dagen over tijd en die 13 dagen hebben langer geduurd dan de tijd daarvoor.

@Inglio Avenue is echt een lekker ding zeg, leuke bles ook.

@ Odess Assedo heeft idd een geweldige voorpluk, dat wordt later makkelijk vlechten Haha!

En heeft Sjen zich eigenlijk al gemeld vanmorgen, of zou die totally in love bij een veulen zitten Tong uitsteken

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:17

@ Gitta, Myrdal moet nog 11 dagen, ze is op 2 mei uitgerekend.

Vanochtend weer bij Myrre geweest, de uier is niet zo heel erg gegroeid sinds gisteren, maar ter vergelijking:

Deze is geloof ik op maandag gemaakt:
Afbeelding

En deze twee vanochtend:
Afbeelding
Afbeelding

Ziet er al goed uit nietwaar?? Ik vind dat ze van die lieve kleine beschaafde speentjes heeft, dat zal nog wel anders worden Haha!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:31

@Irene: ik weet het de dagen duren heel erg lang nu Boos!

@Myrdal: de uiers van Myrre zijn al groter nu dan bij mijn paard op 11 maanden dracht.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:32

@ Myrdal: dat begint allemaal al goed te werken Knipoog
@ Yoline: Frietje is ook mooi rond zeg! Bloos!
@ Merilyn: Ach gut
@ Elady: Wat draagt Lady toch prachtig bescheiden, ze ziet er fantastisch uit!!!
@ IngLio: Avenue wordt met elke foto die ik zie mooier, prachtig eigenwijs ding!
@ Odess: Aseddo wiet er goed uit, en dat plukje... Punk is idd een goede benaming Haha!
@ Sjen: en en en en????? Haha!

Update Fanja:
Ze voelt zich beter dan de afgelopen week, stappen ging volledig zonder tegenzin en op het moment dat ons een paard&wagen tegemoet kwam... Wel, dat zou je niet verwachten van een hoogdrachtige, 18-jarige merrie... Clown
Uier is: HUGE, zakt na stappen nog keurig af tot twee kleine theezakjes. Als ik er aan denk zal ik vanmiddag even "voor en na" foto's maken...