Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Op dit tempo vrees ik echt dat ze pas begin april gaat bevallen
Het weer vind ze geloof ik nog niet mooi/warm genoeg. Ik snap het niet hoor. Bedoel. Het is toch mooi, zonnig, veulenweer? Heb ieder geval de foto van het veulen van Knolselder laten zien, maar het was nou niet dat ze er heel enthousiast op reageerde. Ze keek mij meer aan van: "Ja wat nou? Die foto gaat mij echt niet helpen om mij sneller te laten bevallen.". Zucht. Merries.
.
wel handig ja die stekker 
Fijn dat ie het doet!
Wat een dotje!
Ook dat je mee kan kijken!

. Roep wat betreft Asfaloth zijn kudde vaak wel onze. Loop daar al 10.5 jaar rond en is vaak wat makkelijker zeggen dan anders.
.
. Aldoende leert men uiteindelijk
.
. Leuk dat je mee mag kijken!
. En heerlijk buiten aan het genieten!
! Heel benieuwd voor welke hengst jullie straks kiezen!
. Arwen is de enige die nog wat wilt doen nu. Asfaloth had in de gaten dat ik met haar was gaan wandelen en toen ik terug kwam kwam die gelijk naar mij toe zo van: "Ja maar wacht even baas. Dat kan zo maar niet dat je met haar wandelt. Ik ben aan de beurt nu.". Halster om en werd nog net niet naar de poort getrokken om naar buiten te gaan
.
.
. In de wei uiteindelijk los geklikt en zjoef. Weg was die. Terug naar zijn kudde en naar zijn moeder.
). Dus ik denk dat ik borstelen etc, maar gewoon voortaan los in de wei doe. Hoef ik haar ook niet te pesten met halster om doen.
. Ze weet nog niet helemaal wat ze wilt geloof ik