Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Paarden waren hier vanavond erg onrustig. In het volgende dorp leek het wel of er een vuurwerkopslag uit elkaar klapte, zoveel vuurwerk, zo hard in zo'n korte tijd. Ze hebben de hele tijd in de paddock staan kijken en snurken. Het ging echt hard
Vosjes vind ik ook helemaal leuk, ik droom stiekem van een merrie vier hoog wit met mooi blesje. Maar dat zal het wel niet worden 

nog 6 tot de veilige grens!

met al die veulentjes hier word ik helemaal benieuwd naar het veulentje van Pip..
'mijn' merrie is nog bevallen maar haar tante is vanavond bevallen van een prachtig donkerbruin hengstveulen! Zonder wit, echt heel mooi. Dus nog niet te vroeg juigen voor een merriejaar
. Gefeliciteerd!
Zelf zitten wij ook vol spanning te wachten op ons 1e eigen veulentje van onze merrie Ziva. Ze is nu 341 dagen drachtig en het ziet er nog niet naar uit dat het heel binnenkort al komen gaat. We moedigen haar iedere dag aan maar ze neemt haar tijd
We hebben haar laten dekken door Speyksbosch Dickens een NWR.
of maar 1 merrie als ik geluk heb.

Okay, deze had je verkocht, maar het is toch bizar. Wel gaaf kleurtje!
Heerlijk, die bolletjes wol. Vriendin van mij had ook een nestje pas; je smokkelt er bijna eentje mee onder de jas....
Gelukkig weer gemaakt dus maar even weer een bijlees post
Is ze eigenlijk een blijvertje? (weet het even niet meer) Enne, meer foto's zijn welkom

Fries veulentje is ook leuk!! Plaatst je tzt ook een foto?
! Mooi dekentje heb je klaar liggen
!
! 
Gezien ik al veel hengstjes gehad heb