Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar Moxidectine is het enige waarvan ik weet dat het echt afgeraden wordt bij dracht...Equest Pramox komt wat dat betreft ook steeds boven op internet. De contra-indicatie staat trouwens niet op de bijsluiter, maar DA zei wel dat het idd wat twijfelachtig was (als in: niet bewezen dat het geen kwaad kan bij dracht, zoals bij andere wormmiddelen wel is gedaan). Als ik het niet durfde te gokken konden we wel de gewone Equest gebruiken (idd die groene).
Met verzendkosten dus net zo duur als een losse keer scannen aan huis hier 
Met wat mazzel gaat dat dus wel lukken. Mestonderzoek is ook altijd ideaal, zet haar op de poetsplaats en binnen de minuut heb je je verse drol
en goede tip! Ik zal de spoelworm in de gaten houden.
*blont*
en een Ti-buikje. Alleen deze keer wordt het een valk hengstje.
En echt van die mooie drachtbuikjes,allebei!
Gelukkig lijken er niet echt redens toe,maar ik snap je ongerustheid. Ze ziet er wel drachtig uit hoor ook volgens mij.
Wij geven nu droog hooi afgewisseld met voordroog in de echt koude periodes. Met de voordroog is er inderdaad wel eens bij een enkeling malsere mest in het begin,met hooi heb ik dit nooit. Ik zou dan ook geen slobber voeren want dit werkt toch laxerend tenslotte.
Ik blijf op bruin vallen merk ik
Zo één wil ik ook ooit,wauw!

Al twijfel ik nog steeds wat aan Nikita,aan de rest eigenlijk niet,dus om nu voor die ene pony uitwendig te laten scannen..Misschien moet ik nog wat geduld oefenen. Ze is van de hele zomer niet meer hengstig geweest na de dekking maar dat wilt niks zeggen natuurlijk. Ik moet maar eens een uurtje staan buik-voelen denk ik.