zal t weekend eens foto's maken van alle veulens bij opa!
_Karin
Geplaatst: 28-05-10 11:53
Fokfanaat wat een mooi meisje heb je erbij lopen.
Dora krijgt haar eerste enting als ze 5 maanden is dan wordt ze ook gechipt dit gebeurt door de DA. Dan vraag ik daarna het paspoort aan en dan als ze 6 maanden is krijgt ze de 2de enting dan heb ik het paspoort in huis en schrijft de DA de entingen gelijk erin en dan gaat ze 1 á 2 weken later naar mijn vriendin om af gespeent te worden. Mijn vriendin handeld een beetje in pony's dus daar staan soms ook pony's die niet volledig geënt zijn daarom wil ik dat Dora wel volledig geënt is als ze ernaar toe gaat.
Hiboune wat een heerlijk foto's van dat kleine race veulen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-05-10 12:06
Fokfanaat, wat een grote dame! Nog een beetje in de kreukels, maar zo te zien een best veulen. Ik ben heel benieuwd naar foto's van na dit weekend.
essiesilly
Geplaatst: 28-05-10 12:12
hoiii ik ga naar kraamstal 2011 want highlightis drachtig gescand!
Samneman
Geplaatst: 28-05-10 12:23
Vanmorgen is er bij ons een hengstveulen geboren om ong 02:45! We waren elk uur aan het waken, maar toch is het in tussentijd snel geboren.
Wel heeft hij pas om 05:15 pas gedronken, want de merrie heeft erg veel last van het uier, maar met wat hulp is het helemaal goed gekomen!
Maaike heeft 330 dagen gedragen, veulen is best klein, maar dat gaat vast goedkomen, heb nog nooit zo'n levendig veulen gezien, vanmorgen gallopeerde hij al in de stal
Alvast een Snapshot van de camera:
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-05-10 12:23
Dus je gaat ons hier verlaten? Er moeten nog genoeg veulens geboren worden, wel zo leuk voor die mensen die al maanden mee hebben geleefd met anderen die al allemaal een veulen hebben, dat er ook nog mensen met hun meeleven.
Hier nog niks, merrie bleef redelijk rustig vannacht ondanks het volle uier.
laantje98
Geplaatst: 28-05-10 12:39
Joyce en Nicole sterkte met het verlies van je hengstveulen, hopelijk lukt het met het pleegveulen en je merrie.
Charaz gefeliciteerd met je hengstveulen. anita1987 ook jij gefeliciteerd met je hengstveulen.
fokfanaat gefeliciteerd met je merrieveulen, mooie foto,s heb je gemaakt.
Maseike
Geplaatst: 28-05-10 12:45
Neonlight schreef:
Dus je gaat ons hier verlaten? Er moeten nog genoeg veulens geboren worden, wel zo leuk voor die mensen die al maanden mee hebben geleefd met anderen die al allemaal een veulen hebben, dat er ook nog mensen met hun meeleven.
Ik ben er nog
Gem
Geplaatst: 28-05-10 12:54
Ik ook
Fokfanaat: ondanks de kreukelzone van het veulen, straalt de klasse eraf!
terror dox is heerlijk dit doet ie ook bij zijn ''grote'' broer van 3 jaar en die laat t nog toe ook de andere probeert ie wel maar krijgt ie meteen een tikkie terug en dan is meneer gevlogen
fokfanaat en anita gefeliciteerd! het lijstje wordt nu idd snel korter hoor!
LadyAngel
Geplaatst: 28-05-10 14:00
Fokfanaat en Anita Gefeliciteerd!
Kort lijstje nog maar zeg!
Hier gaat het toch wel kriebelen, Power & Paint staat nu ter dekking.. Gaan ons toch maar een jaartje in proberen te houden.. Kan nu al geen afscheid nemen van de kleine meid
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 28-05-10 14:08
Anita, gefeliciteerd met die kleine man! Ik ben ook jaloers op je stal.