Zo dat is vlug gegaan, super zeg. Dat wil ik ook wel . Gefeliciteerd Maseike ook nog een merrietje!
lindalieneke
Geplaatst: 23-03-10 23:20
Gefeliciteerd maseike!!! Is wel supersnel gegaan zeg. En ze heeft rekening met je gehouden, netjes op de avond, niet belachelijk midden in de nacht....
Mijn merrie is schimmel, Ik weet dus niet hoe de vader er uit ziet, maar vermoed zwart(er liepen veel zwarte paarden) Wat voor kleur krijg je dan? Al maakt het mij ook niet uit zolang alles maar goed gaat en het veulen gezond is natuurlijk!
Je hebt 50% kans op schimmel, en vervolgens kans op zwart, bruin (als moeders het agouti gen draagt) en ook vos (indien beide ouders een vos gen hebben).
maseike: gefelciteerd! is vlot gegaan, daarnet zag ik nog kegelfoto's, vervolgens drupfoto's en kijk aan, daar is het veulen al gefeliciteerd met je wensmerrietje!!!
joto zegt dat greta ook vannacht gaat spannend!
pascalefjord: jij ook felis!!!
angel daarnet 14 en 19 en gigantische honger dat wordt em dus niet vannacht maar toch voor alle zekerheid BA aan gedaan
Lieve mensen iedereen bedankt voor de lieve berichie,s en smsjes.
De zuip zit er idd in maar terecht.
Bij deze is Monchique bevallen en dan eindelijk van een prachtige dochter Fortune Cookie. Moeder en kind maken het goed. Het is een joekel van een meid maar ze is echt prachtig
Veulen stond binnen 5 min en wist al snel naar de melkbar tegaan. Heel stevig en wijs mooi veulen.
Verder zal ik morgen meer info geven en foto,s met link. Ga nu verder met feest vieren.