Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindybijl schreef:kan het trouwens kwaad dat ik iedere dag 1 druppel uit dr spenen haal om te kijken wat erin zit?
hiboune schreef:20-05
Raya: Lygna 354
Inowa: Icoliene 348
Enny: Kuri 343
Myrdal: Tesmeralda 342
Amandake: Pricilia 338
Dana: Nikita 336
Muzefee: Alinda 335
Fokfanaat: Rafunel 332
Cindybijl: Ravita 331
Gem: Valkenhoeve’s Sterre 330
Kelly: fragile 329
Fokfanaat/Levy: releste-pardi 328
Destiny: Firenza 322
Besita: Wanda 321
cindybijl schreef:pff Raya, ik heb met je te doen.....
maar heus het komt echt!
Myrdal schreef:@Milly: Zo te horen kan dat niet lang meer duren!
@Whitney: Ach, wat een droppie...
Nou, nadat Tes gisteren dus zo onrustig was, is ze de hele nacht rustig geweest. Vals alarm dus. Nu staat ze weer lekker te grazen in de wei.
Nicole288 schreef:Milly: Zo ging het hier ook met alle 3 de merries, het enige verschil dat te zien was is dat ze de laatste dag meer stonden te dutten aan de draad, vantevoren geen verandering, ook nauwelijks aan het uier (en al helemaal niet lang vantevoren hars of druppen, pas het laatste uur 1 druppel)
besita schreef:net zoals Marien dus ..die was de zondag avond erg onrustig ...toen heel de nacht normaal .;de dag nadien s'morgens op de wei gezet , heel de dag rustig om 16.00 binnengehaald om te voeren en dan terug buiten gezet tot 18.30 heeft ze lekker staan grazen ..ik haal haar binnen en vijf minuten later begon ze te veuleren ...echt zonder ook maar één teken van onrustig zijn of niet vreten..ja ze was al een pak overtijd en liet melk lopen dus ik was op mijn hoede
Suelza: Zakiyah 349
Inowa: Icoliene 348
Enny: Kuri 343
Myrdal: Tesmeralda 342
Amandake: Pricilia 338
Dana: Nikita 336
Muzefee: Alinda 335
Fokfanaat: Rafunel 332
Cindybijl: Ravita 331
Gem: Valkenhoeve’s Sterre 330