Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Siggy schreef:Hallo, ben ik ook weer eens, al een paar prachtige veulentjes voorbij zien komen en die geitjes zijn echt super lief.
Ik ben ook zo'n zenuwachtig maiden baasje en ik moet nog nog ruim 2 maanden !!!!
Heb gisteren het veulen in Guinness voor het eerst echt tekeer ZIEN gaan, gevoeld had ik het al een paar keer, maar nu was het gewoon super duidelijk. Ik vind Guinness ook per week duidelijk dikker worden. Maandag heb ik nog even een buitenritje met haar gemaakt, stappen en draven gaat nog wel, maar galop is nu echt een ramp. ALS ik haar al galop krijg, dan is ze na honderd meter al buiten adem en valt ze terug in draf. Ik doe het dus maar rustig aan, lekker veel stappen, want ze lijkt nog wel steeds heel veel plezier te hebben tijdens zo'n uitstapje. Alleen wel erg vaak plassen en poepen onderweg![]()
Ik maak me wel een beetje zorgen om haar uier, die is echt al flink opgezet. Kan iemand mij even geruststellen aub![]()
![]()
Dit was haar uier begin februari
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NEDHLHCB[/img]
En dit is haar uier vandaag !!
My big mama![]()
Nimber schreef:siggy mooie tieten hoor!
pffff als dit weer aanhoud krijg ik vast voorlopig geen veulens. wie wil er nu met dit weer naar buiten komen?