Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd Irene! 
ben benieuwd naar de foto's.
)
Ik weet niet of er een overeenkomst in karakters zit tussen de merries die overtijd zijn??? Misschien is het gewoon omdat ze maiden zijn, jouw merrie is toch ook maiden? Ze draagt vrij 'slang' idd. Lekker rond (wat was dat ook al weer? Merrie of hengstCitaat:ze draagt heel mooi! Ik kan me voorstellen dat je heerlijke buitenritten op d'r maakt, die foto met het zadel is echt zo uitnodigend dat ik er zelf zin in krijg
)
. Als je wil kom je maar hierheen hoor...ffies een rondje rijden voor een euro

Het is ook meer 1 zak i.p.v 2! 
Anders was ik graag gekomen
) is al op 328...maar dan kan het toch al wel....
) 
Toen ik me aanmeldde op bokt dacht ik dat je het zo schreef maar toen ik de papieren zag bleek het vreya te zijn
lukkig
) Ze zit trouwens alweer op 330 dagen! ik vergeet m'n onderschrift wel eens

ze krijgt oedeem heet het geloof ik onder haar buik eerst 1 verdikkinkje maar wordt per dag meer ook rond haar uiers gaat het werken ook plast ze steeds vaker kleine beetjes !!

Ze heeft ook een mooi buikje en de uier is in wording zo te zien!
spannend! die van jou is zo te horen toch echt verder dan vreya hoor!
Die uier kan heel snel vollopen! hopelijk houdt ze je niet te lang in spanning. Ze wil gewoon niet eerder op de foto voordat haar haar netjes zitCitaat:Faniek: Ze ziet er echt zo goed uit elke keer weer prachtig als ik haar zie

Uier ziet er al goed uit!
.
. Haha, maar doe ons dit NOOOOOOIT meer aan
!
. Ik zie Ivanka er al helemaal in staan
.