Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juval schreef:mee eens Kabayo.
Maar aan de andere kant, als er een 'probleem' wordt gesignaleerd en door iemand wordt benoemd, dan is dat duidelijk. En dan is het denk ik ook wat overbodig als iedereen daar ook een plasje over wilt doen.
Dus het is gezegd, de stal is klein en vies, of je kan beter 24/7 waken... dat hoeft dan niet 20 keer herhaald te worden. De boodschap komt denk ik de eerste keer ook wel aan.
corinadrenth schreef:Gefeliciteerd dames met de veulens.
Alleen,, snap ik nog steeds niet dat er geboortes gemist worden .
Er is al zoveel ellende gebeurt de afgelopen weken.
Je weet dat je een veulen verwacht. Sommige merries tonen niks. Dan moet je gewoon waken.
Ik vind dat echt niet oke
Knolselder. Top dat je er bij was. Redbag wil je absoluut niet missen!!
Muronia schreef:Precies dat Elina. Ik merk aan mijzelf dat ik nu nog meer stekels krijg als ik zie of lees dat mensen er nonchalant mee omgaan. En helemaal dat het daar meestal gewoon goed gaat dan ook nog. Ik gun niemand ellende natuurlijk maar het voelt soms wel oneerlijk.
Cioccolato schreef:Ja zolang er iets door komt wat het magneet uit de zender doet gaan, gaat het af.
Ligt t veulen verkeerd en er komt niks uit bij verkeerde ligging bijvoorbeeld dan gaat er niks af
baudyh schreef:Cioccolato schreef:Ja zolang er iets door komt wat het magneet uit de zender doet gaan, gaat het af.
Ligt t veulen verkeerd en er komt niks uit bij verkeerde ligging bijvoorbeeld dan gaat er niks af
Ok maar die kans is heel klein.
Ik heb het nog nooit meegemaakt ( met meer dan 110 veulens gefokt)
Maar met 3 merries is dat systeem te duur begreep ik. Lijkt me wel een uitkomst
baudyh schreef:Cioccolato schreef:Ja zolang er iets door komt wat het magneet uit de zender doet gaan, gaat het af.
Ok maar die kans is heel klein.
Ik heb het nog nooit meegemaakt ( met meer dan 110 veulens gefokt)
Maar met 3 merries is dat systeem te duur begreep ik. Lijkt me wel een uitkomst