Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jacky84 schreef:Tanja wat mij dan ook direct in het hoofd schiet als de ruimte straks wel wat krap word en je het veulen wilt houden om aan te geven bij de pensionhkuder dat je de box naast jouw pony er graag bij wilt huren als die vrij komt. Mocht dat al snel lukken dan kun je misschien in overleg van de beide boxen 1 grote box maken. Geen idee wat de mogelijkheden daar zijn. Ik heb de mazzel dat ik mn inloopstal eraan bast heb zityen, maar is jouw situatie zou dit een hele mooie oplossing zijn denk ik.
paardje2013 schreef:Ja dat klopt maar met snijden bestaat het risico dat het veel erger terug komt dan het nu is. Ik wil haar vooral veel leed besparen. Als ze alles weg gaan snijden dat doet zo ongelooflijk veel pijn voor een paard. Maar eerst vrijdag met de dierenarts overleggen.
Jacky84 schreef:Tanja goed te lezen dat jullie goed nadenken over alle stappen,doe je super hoor! Begreep dat dit jullie eerste pony is,maar je bent erg zorgvuldig! Chapeau!