Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkerbellz schreef:Wow, ik heb echt wel ontzag voor de mensen die op iedereen steeds antwoord geven! Ik lees wel alles bij, leef ook echt mee, maar ben inmiddels zo moe, dat het me echt niet lukt om overal op te antwoorden![]()
Flower houdt me namelijk lekker bezig! Ze is overdag rustig en 's nachts lijkt het te rommelen. Ik denk dat ze wat last heeft van voorweeën. Vannacht was ik inmiddels zo moe dat ik door alle wekkers en birth alarms ben heengeslapen, het was bijna net zoals op dit plaatje...![]()
[ [url=m/5XcWv2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gelukkig was er niks ernstigs gebeurd en heb ik daardoor nu wel weer wat meer energie! Ik kan er weer ff tegenaan!
Ik hoop dat ze me inmiddels niet al te lang meer laat wachten, ze zijn bij mij op stal echt super gastvrij en heel erg lief voor me, ik heb zelfs wel een lekker bed hier in de stagiairekamer, maar ik wil ook best wel heel graag weer lekker thuis in mijn eigen bedje slapen, naast mijn man (die inmiddels het idee heeft weer vrijgezel te zijn, hahahaha)
Hier nog even een foto van Flower haar uier gister op 327 dagen, er hangen inmiddels vochtige druppels aan. De ene tepel melkachtig wit, de ander nog doorzichtig. PH begint ook te dalen.
[ [url=m/yQiSpr.jpg]Afbeelding[/url] ]