Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aan zo'n camera raak je zeker verslaafd, zodra je weg bent van stal blijf je kijken hoe het met de merrie gaat.

zeeschildpad schreef:aan zo'n camera raak je zeker verslaafd, zodra je weg bent van stal blijf je kijken hoe het met de merrie gaat.
wel super dat je zou elke verandering kan volgen.![]()
Dolce is de afgelopen 2 dagen en nachten erg onrustig geweest, elke keer dachten wij zou het dan nu echt gaan beginnen maar nee, na een paar uur werd ze weer rustig en ging ze stro eten
wel wil ze heel graag naar stal en niet te lang naar buiten.
sinds twee dagen laat ze het meeste van haar biks en hooi liggen, eet wel veel stro
haar uier veranderd met de dag ook al een week harsjes erop.
Vandaag is ze extreem rustig, staat veel op 1 plek en ligt ook heel veel
zal het dan toch niet meer zou lang duren
[ [url=m/aHXEoD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Euforie schreef:Ik was heel benieuwd naar jou veulen lisch! En ze is prachtig!!!!
Iedereen gefeliciteerd Met de nieuw geboren veulens! En de wakers heel veel succes. Hoop dat jullie het een btje volhouden en het anders snel mag komen!
Hier gaat alles op zich zijn gangetje. Mijn merrie is wel schraal. Lijkt alles aan het veulen te geven. Krijgt na overleg met de dierenarts, wel een speciaal rantsoen maar ze lijkt er nog niet veel van bij te trekken... zonde..
Cookie vraagt ook veel van haar. Is erg druk en brutaal. Op zich erg leuk vermaak voor ons. We liggen ons steeds krom van het lachen om zijn acties. Ben wel blij dat Mn merrie nu af en toe in grijpt En hem op an plek zet. toppertje! Anders is t geen leven voor haar met die kleine terrorist.
Heb nog een kleine Cookie Spam. Hoop dat jullie het leuk vinden?
Cookie
[ [url=m/FIigWv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Galopperen kan ie wel
[ [url=m/O0drCH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En bokken ook
[ [url=m/NHoMrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op zn drafje moet ie nog wat oefenen. Hebben we hem ook nog niet veel zien doen.
[ [url=m/d6tL7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mama pesten
[ [url=m/Cz65tX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XNCgDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmy7 schreef:Ieuk, iedere x als ik jou mooie veulentje zie [naam] lijkt ie zo op onze Ghadir! Die heb ik vanmorgen eens langs de muur gezet, waterpas op z'n rug en hij is zo 105 cm!
, jemig wat ziet ze eruit!! Hebben jullie dit wel eens zo meegemaakt het verharen? Ik heb de veearts wel al even gebeld voor advies, maar ze heeft geen jeuk en de huid is gewoon rustig dus volgens haar hoef ik me (nog) geen zorgen te maken, het zou gewoon het verharen moeten zijn, maar heb dit nog nooit zo extreem gezien eigenlijk! 

, heb haar alleen opgegeven voor een show half juni en zo durf ik haar niet te vertonen dus hoop dat het dan weer een beetje normaal is