Pretty, ik zeg trouwens drachtig!! Vind het een te drachtig buikje... Maar ben geen v.a. dus...
pretty
Geplaatst: 07-03-13 16:53
BL ik denk dat dat ongeveer hetzelfde is als hoe je een foto plaatst. Maar zelf nooit gedaan dus ik kan je verder niet helpen
Tjinta zo wat een mooie mijlpaal!! En gelijk hoor dat ze nog even afwachten,met het weer wat terug op komst is..
Als die van mij echt niet drachtig is,dan zal ik een serieuze uitbrander krijgen van mijn vriend denk ik...dat ik ze zo dik heb laten worden deze winter Maar vooralsnog zeg ik ook,drachtig hoor! Enneh dat is toch een uier,als ik vergelijk met de andere merries..zijn speldeknopjes,en een goeie week terug had ook zij nog speldeknopjes.. We zullen het zien!
Misschien werkt zo'n zwangerschapstest voor vrouwen wel om er achter te komen xD haha! Moeilijk zeggen idd bij mini's, en soms bij andere paarden ook! 1x zei ik tegen iemand op concours: jeetje met zo'n hoog drachtige merrie op wedstrijd gaan is wel zwaar voor dat beest hoor, en toen bleek het een ruin te zijn.. XD oops
Wachten is stom.. Hier nog 10 dagen! Eshra is van cup A naar cup B gegaan!
wat een lekkere buikjes van de pony's zeg Heeft er iemand toevallig een leuk ruintje van een meter te koop? Zag pony's dus denk vraag het gewoon
Pony d'r bekken is weer wat aan het rommelen en er zat toch weer een klein korreltje smurrie op d'r tiet....We denken zelf nog een weekje, maar Pony is net zo lastig als d'r baas en doet vooral net als d'r baas d'r hele eigen ding Over haar heb ik nog lang getwijfelt, of ze niet gewoon vet was, maar ja...als ze vet zijn krijgen ze geen mega uier, stemmingwisselingen, vreetbuien en uiteindelijk hele flinke tiet
BL: wow dat is wel een verschil. Hoeveelste veulen is het van Izzie? Ik twijfel zo erg met Bo, maar kan ook weinig zien met die dikke vacht die erop zit..
Whis: pff dat is ook echt niet leuk.. Nou maar hopen dat die in een keer kei vol loopt