Ik probeer toch een merrie uit de combi Dais x Sublime te krijgen. Ti is mijn grote liefde, maar ik vind het fokken zo leuk, dat wil ik liever niet missen.
Dus mocht er een merrietje komen in 2013, dan wordt kleine Ti verkocht

Wat fijn dat het goed ging! Volgende week gaat mijn verzorgster weer voor het eerst 20 minuutjes rijden, dan blijf ik Ti in de gaten houden (op zo'n manier dat hij me niet ziet). Ik wil graag weten of hij rustig blijft, dan voel ik me beter op mijn gemak en kunnen we Dais weer op gaan pakken. Ti is dan 6 weken.
Ik ben benieuwd naar je foto's, Wendy!
Dus maar niet meer geprobeerd, is ook een heel gedoe, want mijn schuilstal kan wel dicht, maar dan moet ik eerst lading zand opzij schuiven enzo. Dus als Kayenne wat ouder is probeer ik het wel weer, dan hoop ik dat ze achter de draden blijft
en beide helften hebben een enge punt. Ben bang dat hij er overheen sprint en zichzelf doorboort..
) Ik wil heel graag volgend jaar alweer een baby, maar ik wil Dais niet ieder jaar laten dekken. Dan mis ik de eerste weken van het veulen en moet Dais én een veulen voeden én een veulen laten groeien in haar buik.

, ze liet zich zomaar de hele tijd aanhalen
, sprong ongeveer 10x in en uit de wei toen het hek wat openstond
enzovoort, ze was zowaar lief vandaag