Ik had het afgelopen vijdag met nikki hoor .Ze was zo anders als anders , heb der echt de hele dag in de smiezen gehouden .Volgende dag was ze weer normaal .
Pascalefjord: Van harte gefeliciteerd met je veulentje! Jammer dat je het net gemist hebt!Maseike: spannend!!!Iedereen succes vanacht!
Pascalefjord gefeliciteerd met de kleine dame, wat een schatje!Maseike, spannend. En de rest ook succes met waken!
Neonlight schreef:Spannend bij Heidie, ik zit al op mijn telefoon. Mabon, wat een leuke halstertjes! Waar hebben ze die?Hier in Lunteren bij ruitersportzaak Veldhuizen maar ook bijhttp://www.dekroo.com/shop/hoofdstel-ha ... -tekst.htm
marrlinde schreef:Maseike gefeliciteerd met je merrietje!!! Jammer dat jullie Maseike niet de kans geven om zelf het nieuws te verspreiden op Bokt........
gem schreef:marrlinde schreef:Maseike gefeliciteerd met je merrietje!!! Jammer dat jullie Maseike niet de kans geven om zelf het nieuws te verspreiden op Bokt........ Aah wat maakt het uit, iedereen is nieuwsgierig
gem schreef:marrlinde schreef:Maseike gefeliciteerd met je merrietje!!! Jammer dat jullie Maseike niet de kans geven om zelf het nieuws te verspreiden op Bokt........ Ik had net haar man aan de telefoon en die vroeg mij door te geven dat Mon bevallen was, maarik lees dat jullie het al weten
gem schreef:marrlinde schreef:Maseike gefeliciteerd met je merrietje!!! Jammer dat jullie Maseike niet de kans geven om zelf het nieuws te verspreiden op Bokt........ ik dacht dat ik het had gelezen in de post boven mij, maar zag daarna pas dat het op de cam van joto was..
Gefeliciteerd Maseike! Eindelijk is het er! En nog een merrie ook, super zeg! Daar mag een wijntje op gedronken worden!! Wat is de naam??
Gefeliciteerd!! En een merrietje!Jee, ik lees nu terug en om half 9 zat je nog achter de comp en nu is ze er al