SA: jammer dat je geen foto's kan plaatsen. vreemd hoe iedere merrie anders is. Ravita heeft constant hetzelfde uier, smorgens smiddags en savonds. geen verandering in. nog steeds vocht in haar uier. af en toe best frustrerend! kan het trouwens kwaad dat ik iedere dag 1 druppel uit dr spenen haal om te kijken wat erin zit?
Mijn zusje was vandaag even mee naar stal en heeft Vief uitgebreid staan poetsen. En ja hoor, uitgerekend dan laat het veulen zich voelen Zusje is nu dus de enige die het veulen gevoeld heeft tot nu toe. Stom veulen
marlijn en de rest: van harte met de mooie aanwinsten ons Lutske is op korte tijd enorm dik geworden, uier is hard zover m vol is maar ze mag nog wel een tijdje lopen zo amandake: fleur is zoooo braaf en gedraagt haar voorbeeldig, veulie laten zien aan wandelaars, als ik met de buren praat komt ze ertussen staan, voorbeeldige dame alleen van pancho wil ze nog niks weten, voorlopig
Tes werd heel erg onrustig, ging liggen, dus toen ben ik naar haar toe gegaan. Zo te zien heeft ze last van weeën, ze kreunt en steunt, is 2x gaan liggen, haar uier is ineens helemaal vol en haar tepels glimmen. Ook is haar kling weer lang en ontspannen. Ze was net weer rustig, nog wat gegeten, dus ben ik weer naar binnen gegaan, ideaal zo'n camera.
Linda: Die eerste foto, leuke foto zeg! Gefeliciteerd! Stoere: Jah, gefeliciteerd! Zal je altijd zien, als je de BA nodig hebt doet ie het niet. Marlijn: S’middags mooie tijd voor een bevalling. Gefeliciteerd! Silly-silas: Leuk verjaardagskadotje! Gefeliciteerd! Keeva: Eowyn is volgens mij echt een knuffelkont als ik al die foto’s voorbij zie komen! Myrdal: Spannend. Succes vannacht!
Keeva: Gefeliciteerd! Een prachtig zwart merrietje
Muzefee: 30 merries al?! Wow dat gaat goed! Gefeliciteerd met het veulen van Linda! Wat is hij groot!
Kitzbi: Wat een schattige Noah foto
Inma: Huh? Proefdraaien waarbij er een hoop water uit komt is weer iets heel nieuws
Sjoert: En daar is de wolkentanz met op 320 dagen zowaar iets wat op een buikje gaat lijken
Marije: Dik? Haha, idd een flinke buik! (wat staat dat leuk, die kleintjes voor het hek op cob-maat )
Amandake: gefeliciteerd met alweer een hengstveulen! Dat lijkt me wel een schimmel koppie ja
Noesie: Gefeliciteerd! Maar een paar uurtjes na het vastliggen dus? Mss door de spanning nog wel de geboorte op gang gekomen.
Yashilha: Beterschap met je rug, weet hoe vervelend het is
Jane: Nog gefeliciteerd met de verjaardag, 20 jaar alweer!
*past 3 net aangepaste lijsten aan – Noesie’s hengstveulen is een merrie*
Whitney: Gefeliciteerd! Een merrieveulen!
Cindy: Auw, dat klinkt als een flinke drukplek bij Ravita
Destiny: Wow,Firenza van de voorkant is mega!
Myrdal: Daar is je antwoord al: je moet als uitgerekende datum gewoon 29 mei nemen Ze klinkt spannend vanavond!
Linda_lekuri: Gefeliciteerd, wat een mooi meisje!
Tizzy: Arme baby met buikpijn, gelukkig was het daarna snel weer de oude. Duuk en pleegmama gaat goedkomen, zoals ze al samen door de wei gaan ziet er goed uit! Queenie is prachtig, wat een mooi veulen.
Zo nicole het is een hele lijst met reacties geworden
Nou, ik verwacht niet dat het proefdraaien geweest zal zijn. Ze zit nu op 304 dagen dracht. Misschien 'gewoon' even last van het veulen gehad (en dat moest ze dan liggend doen...) en volgens de DA kon het zo zijn dat ze gewoon aan het plassen was (ja, liggend. Doe dat vooral als je zwanger ben, is goed voor de bloeddruk van het baasje )
Ik zei al tegen de DA, kan dat ook nog?! Maar ja, waarom eigenlijk ook niet. Is alleen niet handig als je dat doet als je zwanger bent, dan zijn er gelijk een heleboel mensen ongerust
Iedereen gefeliciteerd met de veulens,het lijstje wordt steeds korter ja,maar zondag mag Adhira er ook op,dan wordt ie weer wat langer haha.
Mabon:Maaike ziet er goed uit
Gelukkig heeft Ravita geen drukplekk meer Cindy.
Vanavond was ik een beetje in de stress want Adhira's kling was helemaal opgezwollen en haar uiers vertonen witte puntjes en zijn een stuk voller dan een paar dagen terug. Allemaal logische verschijnselen maar ze zit pas op 316 dagen. Ik heb hier wat foto's,wat vinden jullie ervan,zal het eerder komen? Paar dagen terug Daar zie je nog wat vuiligheid ertussen maar nu is die ruimte al helemaal opgevuld. Vanavond
Even censuur foto
Vanavond at ze goed maar gister liet ze haar hooi staan.