Iedereen die nu geweest is is weer uitgenodigd, iedereen die het deze keer gemist heeft kan nu op voor de herhaling

Mensen die mee willen doen graag even melden, dan kunnen we op zoek naar een geschikte datum!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:Na de gezellige meeting afgelopen zondag is het plan geboren om er nog een tweede meeting achteraan te doen!
Iedereen die nu geweest is is weer uitgenodigd, iedereen die het deze keer gemist heeft kan nu op voor de herhaling
Mensen die mee willen doen graag even melden, dan kunnen we op zoek naar een geschikte datum!
ProudJustify schreef:Voor de rest kan ik eigenlijk voorlopig alle zondagen wel zoals het er nu uitziet. 9 september ben ik wel jarig, maar is een mooi excuus om het niet te vieren toch
Neonlight schreef:ProudJustify schreef:Voor de rest kan ik eigenlijk voorlopig alle zondagen wel zoals het er nu uitziet. 9 september ben ik wel jarig, maar is een mooi excuus om het niet te vieren toch
En om jezelf te verwennen.