ik KIJK morgen wel weer of de veulens zijn geboren en anders kijk ik weer gezellie mee als er nog niks is.
voor de rest.....veel kijkplezier.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fenja schreef:Ik bekijk Kyra, maar welke merrie gaat het eerst bevallen denken jullie...zet ik hem daar op
@Cyntje Heel goed lezen de laatste paar pagina`s
de links staan op de eerste pagina
Cyntje schreef:fenja schreef:Ik bekijk Kyra, maar welke merrie gaat het eerst bevallen denken jullie...zet ik hem daar op
@Cyntje Heel goed lezen de laatste paar pagina`s
de links staan op de eerste pagina
Joh echtik ben dan wel nieuw maar links etc weet ik wel te vinden, ik ben hier nog niet zo into BarnCammen en ik heb enkel mijn shethengstje ter wereld geholpen...Dus jullie zullen de tekenen van de merries beter kennen dan ik
Tis een vraag want de merrie die het eerst veulend wil ik uiteraard graag zien
Twinklestar schreef:oh, voor de nieuwelingen : als er "replay" bij een cam staat dan is dat geen kledingmerk maar een ander woord voor herhaling dus....
tis maar dat jullie het weten .
Cyntje schreef:Jullie komen zo over dat jullie het beter weten, dus ik stel gewoon die vraag, ik ben wat dat betreft nog een leek in het herkennen van die tekenen voor het bevallen, you know?
Reggea schreef:glittermaker
paars schreef:en je krijgt low of high alerts als je lid bent van de foal alerts. Dan weet wat gerichter war het spannend wordt.