oeeeeeeeeeeeeeps
Ik heb jullie allemaal wel heel erg in spanning laten zitten he... schaam me diep... en als er dan nog iets geboren was. Niet dus
Ik moest vanmorgen om 8:30 al met de bus mee en ik was te laat wakker geworden op de wei (ben ook zo moe) dus had geen tijd meer om de computer aan te zetten. Toen dacht ik dat ik nog wel op school op de computer zou kunnen, bleken de computerruimtes afgehuurd te zijn de hele dag en kon ik dus daar ook niet even inloggen
. Ik ben nu net thuis dus kon jullie nu pas op de hoogte stellen. Ik weet wel dat ik nooit meer ga zeggen dat als ik niet op bokt ben, dat het dan geboren is! Ik was toen vergeten dat ik zo vroeg op moest toen ik die uitspraak deed!
Haha, maar ik vond het wel een leuke wat iemand zei: ze laat ons nu in spanning zitten omdat ze zelf zo lang in spanning heeft gezeten. Maar dat was echt niet de bedoeling
@ Kitty: Gefeliciteerd!
Ik zal snel eens kijken of je al een topic hebt geopend
Ik ga nu weer even bijslapen... ik voel me echt geradbraakt. We krijgen nog nachtvorst ook en het was vannacht al zo koud
Ze mag wel eens opschieten anders lig ik half dood naast haar als het er eenmaal uit komt