Jeetje Jacky84 wat een klote nieuws, sterkte de komende tijd en hopelijk is ze voorlopig nog goed pijnvrij te houden.
Wat een gigantisch leuke foto's komen er weer voorbij
Hier zitten de dames a.s. vrijdag ook eindelijk op de 300 dagen dracht en zijn ze theoretisch gezien veilig om te bevallen aangezien het shetjes zijn. Volgens mij denken de dames gelijk dat het uier dan ook start klaar moet zijn er zit 1,5 week verschil in de foto's
Femme
Liedewij
Piarens
Geplaatst: 26-05-21 22:22
Veel sterkte Jacky! Altijd moeilijk zoiets ...
Hier is vanavond ons veulentje geboren , een prachtig hengstte. De bevalling heb ik een beetje moeten helpen , maar ging best goed. Pek is eraf en veulen staat . Enkel de tepels vinden lukt nog niet en uit de fles laten drinken lukt ook niet , nu al een koppig ding ... placenta moet ook nog komen.
Gefeliciteerd Piarens, toch nog snel gegaan ineens!
Haha heerlijke foto die laatste CF!
tamaramt
Geplaatst: 26-05-21 22:48
@jacky84: wat verdrietig Is er niks meer mogelijk dat ze in ieder geval nog paar jaar lekker op de wei kan staan? Informeer anders eens bij equitom. Die kunnen heel veel en ook met artrose. Wellicht is stamceltherapie nog een mogelijkheid?
@piarens: gefeliciteerd! Mooi veulen! Is de nageboorte er inmiddels al af? En heeft het veulen de uier al gevonden?
wat een verdrietig nieuws Jacky... heel veel sterkte
Mooi veulen Piarens, gefeliciteerd. Ik zou nu ook bellen. Qua tijd vind je DA dat denk ik ook fijner
Piarens
Geplaatst: 26-05-21 23:39
Da is geweest , placenta is eraf . Veulen goedgekeurd !! Mega blij en verliefd
Knolselder
Geplaatst: 27-05-21 00:34
Gefeliciteerd Piarens! Prachtig zo minimaal bont!
Suus mag ook meedoen aan de eindspurt We zijn er bijna! Moet toch echt voor het einde van de week komen, en liefst ook voor het weekend zou zaterdag merries naar hengstenhouders willen brengen
Uier net
Vulva ligt er ook plots heel dik, slap en lang op. Ph nog hoog.
Jacky, sterkte, ik weet helaas precies hoe je je voelt. Voelt vooral ook zo dubbel, dat ze door moeten gaan voor hun kleintje dat erbij loopt. Hier de merrie inmiddels op pijnstillers gezet, dat doet haar gelukkig wel goed.