Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carika schreef:Zijn jullie merries ook in gedrag verandert sinds het veulen er is?
Mijn merrie was altijd redelijk bovenaan in de rangorde van de groep, we zijn bezig om merrie en veulen weer te integreren in de groep en met een aantal paarden gaat het al prima.
Echter merk ik dat ze bij elke discussie meteen wegloopt met haar zoontje.
Nu staan de meer dominante paarden nog apart maar het was oorspronkelijk de bedoeling dat ze langzamerhand weer een kudde worden.
De kudde bestaat in totaal uit 15 paarden, moeder en veulen staan nu met 9 in een groep.
6 'moeten' er dus nog bij.
Ze staan in een paddock paradijs en daar is het dus iets moeilijker om elkaar uit de weg te gaan dan in een weiland.
Ze stonden trouwens vanaf de geboorte altijd naast de groep, dus kennismaken met lint ertussen hebben ze de hele tijd gehad.
pretty schreef:Kom ik aanzetten na een heerlijk verlengd weekend en niet bijgelezen sorry...geen doen aan.![]()
Even kijken toch welke veulentjes erbij zijn,dat kon niet anders dan een hoop zijn!
Lisch gefeliciteerd ik ben benieuwd naar fotos!![]()
Cemlys eindelijk dan! Wat een prachtig koppie heeft ie weer.Ben je nu klaar voor dit jaar?
Onley dan ook eindelijk gefeliciteerd!!! Wat is ie mooi getekend!
Karin gefeliciteerd!! Wat leuk het is ook net of Bonnie heeft zichzelf weer geboren laten worden,bijzonder.![]()
Quincy21 gefeliciteerd!!Gelukkig is alles nu goed! Was even spannend las ik met de bevalling
Rebecc54 jij ook gefeliciteerd met je mooie veulen!!
Tinnie gefeliciteerd!!! Wat een leukerd,ik had ook zo een donkere palominobonte vorig jaar.
Marcelleke kan het dus wel.![]()
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.