Cynthia82 schreef:Aniek, wat zijn ze toch heerlijk bol die twee van jou
Thanks! Altijd fijn om te horen. Heb gisteren ook weer staan genieten.
Toch al vijf jaar mijn meest dierbare bezit. Maar altijd leuk om te horen dat anderen ze ook mooi vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat maakte hem daarom niet 400 euro duurder.
Subjectief zijn ze altijd meer waard, en blijft het wat 'de gek' ervoor geeft.
), lukt dat niet dan toch ff opvoelen/scannen maar bij voorkeur gewoon op zijn beloop laten en doorgaan met rekening houden met dracht, en maar zien of het buikje blijft groeien. 
) is in hertest genomen, omdat de eerste test niet goed is gegaan (misschien kwam daar wel geen agouti uit en is ze stiekem SB
Hoe kan een test anders niet goed gaan, vraag ik me af
) Ze verwacht de uitslag nu eind volgende week.

) en begroet Miep tegenwoordig met "Goeiemorgen Miep en Pinda!"
Aanstaande paardenmoeders zijn wij 
, puur gedrag. Maar dat is niet 100% zeker.
Ik wil ook gewoon kunnen genieten van de dracht!

Vientje schreef:Hihi, en dan maar proberen politiek correct te zijnWanneer verwachten ze de uitslag nu?
Thanks voor de bevestiging, ik ben er idd van overtuigd dat ze op die foto netjes drachtig isOver 3 dagen ga ik de 120-dagen-buikfoto's maken, dan maar eens zien wat dat toont...

(hoop ik)

Op alles gaan reageren is best onmogelijk zo, het is best druk op het werk dus heb weinig tijd om echt te reageren maar ik lees wel braaf mee hoor als ik even kan tijdens de pauze's. Ik werk voor het grootste speelgoedbedrijf in België en met Sint en Kerst voor de deur is het natuurlijk mega druk bij ons.
Alleen nek en hals scheren doen ze bij de Amerikaanse minipaarden in de winter ook zo, dus ben het al best gewend om te zien.
Maar ze zien er goed uit hoor! Heb ook foto's genomen van mijn meiden de afgelopen weekends... moest iemand ze willen zien, maar ik had ze ook al op facebook gezet, heb de meeste ook daar als vriend, vermoed ik.
Die Welsh die Annelies had, is wel een heel mooi dier zeg!
Zo'n leuke TV programma's dat jij daar hebt!